Tuesday, 9 October 2012

Adam & Hawa episod 25



Adam sudah mengetahui mama dan ibu mertuanya yang merancang untuk memberi peluang kepadanya berbaik dengan Ain.

Ain turut merasa dalam keadaan serba salah dan dilema apabila mengetahui ibu mertuanya turut ada bersama Adam dan tidak sampi hati untuk mengecewakan mereka.

Dalam pada itu Adam dan Ain tetap ‘bertegang urat’ kerana Adam sering mempersoalkan banyak perkara sehingga Ain mula naik angin.

16 org bagi komen best..:

sal ya said...

demam la kak. demam adam dan hawa. hahaha... akak la bukan saya.

mama aryan said...

semalam tak tgk,astro rosak la pulak..kena tunggu 3hari diorg nak dtg repair tensen dibuatnya..

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

IntaNBerliaN said...

berebut org masuk blog kak fieda nk tgk cite ni :-)

IntaNBerliaN said...

berebut org masuk blog kak fieda nk tgk cite ni :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

makin lama tgk drama ni makin kesian kt adam..keras hati hawa kan

Ema Blog said...

lepas setel segala kerja.. time free..nak tgk citer ni

wan nurul hezrina said...

ramai sungguh org tgk citer nie..nurul tak tgkpun.tapi pelakon mcm beshkan?

izan mama mia said...

bila nak habis cerita ni..ehe...line tak elok laa nak tgk..huhu

Deqla manjew said...

deqla x penah satu episod pun lyn drama ni..hihi.. akak mmg suka tengok ni erk?

Tihara said...

sampai ke sudah saya tk tgk cite ni..ada peraduan kan, fida join tak ? :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernh tgk..cian sngguh..hihi.

Anonymous said...

hi..sy suka tgk cite adam hawa nih..sy tinggal di uk...nanti upload cepat2 episod terkini yea..

Si Matatajam said...

Lama2 rasa geram plak tgk Ain yg terlalu ego tu..hhmmmmm

QasehnyaRania said...

haha..tak dpt nk lyan..
huhu..

9n0L4 said...

kerasnya hati ain. saket hati sayang sbnrnye tu. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.