Wednesday, 10 October 2012

Adam & Hawa episod 26



Adam merasa kecewa kerana walaupun cuba bersikap jujur Ain masih tetap berkeras hati dan tidak mahu memaafkan Adam.

Lebih teruk, Ain tidak boleh melarikan diri dari Maria dan sering bertemu di Masjidil Haram ketika menunggu waktu solat. Azir yang sudah sembuh juga diperkenalkan kepada Maria.

Apa yang mengejutkan Azie yang buat pertama kali bertemu ketika terserempak di luar masjid mula merasakan sesuatu. Apakah yang membuatkan Azie kaku ketika bertemu Adam?

19 org bagi komen best..:

saya afi said...

wah best3!! TQ upload. :D

shidaR said...

shida tgk skit2 la kak..huhuh ssh btul nk layan..

Aju Mohit said...

cepatnya fieda upload, tq for sharing

izan mama mia said...

jom tonton

Che Rosliza Che mat said...

tak sabar nak tengok episod seterusnya...

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

IntaNBerliaN said...

semua pakat2 serbu tgk cite ni :-)

dya bunga said...

dua2 ada tanggungjawab yg besar

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

semalam dkt nk habis tu ain mcm dh lembut sikit hehe...tunggu mlm ni pulak la

Si Matatajam said...

Seputih hati Am pada Ain...wah so sweet ungkapan tu....

Ema Blog said...

belum berkesempatan

Aishah Jahirah said...

xpnh tgk....semua org dok ckp best...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Tingin nk tgk de episode 1 lg tp xsempat2 la Fieda..:(

sal ya said...

eh, adam!!!

Deqla manjew said...

akak upload ni kan.. deqla x pat nk tgk sbb opis blocked..huhuhu

Cik Aini said...

sy x ikut pun cita ni sbb dah bc novel dia..tp alang2 akak dah upload..layan jugak lah.hehe

sal ya said...

ok... tak tgk jugak.

QasehnyaRania said...

jom pakat2 singgah sini ;)
layannnn

kak,thanks brooch.dh sampai tgh hhari marin.
suke sgt sbb biru colour... ;)
sungguh memahami...n3 xdpt nk publish sbb pc ngok ngek..guna phone je ni..huhu

9n0L4 said...

getik je azie, tgk adam mcm ape je. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.