Thursday, 11 October 2012

Adam & Hawa episod 27



Maria tidak putus asa untuk terus memujuk hati Ain. Pelbagai cara dan kesempatan dilakukan oleh Maria untuk memberi ruang kepada mereka berdua kembali berdamai. Entah mengapa kali ini Ain mula menerima pelawaan Adam untuk berbual dan perkara ini mula membuatkan Ain Goyah dengan perasaannya sendiri.

Malah mula melihat perwatakan Adam yang sayang tidak berbelah bagi terhadap ibunya. Perkara tersebut membautkan Ain lebih tersentuh hati dan Adam amat bersyukur apabila dirinya dihargai seorang isteri.

Secara perlahan Maria dapat merasakan sesuatu terhadap Ain dan Adam. Namun ada suatu perkara yang Ain masih tidak pasti dan ini membuatkan dia masih berhati-hati.

17 org bagi komen best..:

sal ya said...

okay... adam boleh balik. hehehe...

Anum said...

cian adam

Deqla manjew said...

wah wah.. mmg peminat tegar drama ni la kak fieda nih.. :)

dya bunga said...

thanks..mcm2 tau2 je dya mmg nk download..hii

Fieza79 said...

ishh ketinggalan betul la..tk sempat lg nk tgk citer ni..

PinkUmmi said...

dah download..thanks kak fieda...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

makin seronok adam dan hawa hehe

Tihara said...

nak cari masa jugaklah nak tgk cite ni..byk sgt cite nk tgk..hehe :)

Mrs Velentine said...

sya x tgk ceta ni

wan nurul hezrina said...

dah episode 27 ker kak?mak aii nurul baru sempat tgk 2 episodejer..sedap gak citernye

Alin Marlini said...

huhuhuhu..masih tak sempat nak tgk..

IntaNBerliaN said...

sape yg follow cite ni, cpt2 terjah sini.. :-)

Anonymous said...

Tq ya... coz awak sudi upload drama ni utk kmi.. we luv u too....

sal ya said...

like like like... hehehe...

QasehnyaRania said...

xdpt nk lyn..pc merajuk..huhu
hadiah dh dpt..tenq;)

Si Matatajam said...

Best..best..best...

9n0L4 said...

ain jual mahal je tu. hehe. sabor jela adam. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.