Friday, 12 October 2012

Adam & Hawa episod 28



Jika ada ruang antara mereka, Adam akan cuba sedaya upaya mempertahankan haknya iaitu Ain Hawani masih isteri dan akan tetap menjadi miliknya sampai bila-bila. Situasi tersebut membuatkan Ain semakin kurang selesa dan mula merasa mual dengan sikap Adam sebegitu rupa.

Isu rumahtangga masih menjadi topik utama pergaduhan mereka dan Adam masih menganggap mereka masih suami isteri yang sah walaupun telah berpisah lama sejak 8 tahun yang lalu.

Namun Adam masih cuba yakinkan Ain, kasih sayang dan cintanya pada Ain makin berkembang hari ke hari dan tidak sanggup kehilangan Ain lagi.

21 org bagi komen best..:

Hanih Borhan said...

haha,ni mesti p'ikut setia ni...

kak tini (umialya) said...

blum smpat tgok crita ni.. mesti bestkan..

MéuzAngelo™ XXIII said...

kalau la ditakdirkan cerita ni bukan dilakonkan oleh Aaron Aziz, agak2 ramai yg tengok tak? haha [singgah sini pulak :)]

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

Kakzakie said...

Mula-mula tu fieda kakak mengikuti ceritnya di sini tapi dah makin malas dah bila fieda kata sirinya panjang lagi..

izan mama mia said...

heheeh..rajin kak fieda uplod yer

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

azie ni over betoi kan hiks,,,tp lawak tgk gelagat dia...jd mcm xsuka tgk ain dgn johan tuh...johan plak mula jeles ekekekeke

shidaR said...

episod 28 dah haihhh..hehee

Qhaifa Nur said...

peminat setia nih...
citer yg bagus.......

lelamaisara said...

saya tak tgok la cite ni...:)

Che Rosliza Che mat said...

episod 29 tak ada ke?

IntaNBerliaN said...

sekejap je dah episod 28... cite ni ari apa ada kak fieda.. sampai bulan brp cite ni baru tamat ek..

sal ya said...

dam dam dum... bunyi mercun. eh, salah ke?

QasehnyaRania said...

byk hri dh tertinggal
huwawaaa

Cik Nur said...

dah 28 episod..??

Cinta Misteri said...

hahaha...berantu cerita nie. semua org citer pasal drama adam hawa.

CiM jer yg tak penah tengok 1 episod skalipun :)

sarah said...

blog yg mnrik..

shidaR said...

kak fieda ni ha..shida baru pas tgk. episod 25-28 direct kat astro heheee :D

syokla...huhuhu..xleh tahan tgk hawa ngis rasa nk ngis pula!

syiela said...

episod ni tak tengok lagi kekekkeke.tak sabar nak tengok ni :)

sHaRiNa eLyaNa said...

best..hehe..sha terklik iklan nuff hahaha..

9n0L4 said...

alaaaaaa. takleh tgk dahhhhh episod ni. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.