Tuesday, 16 October 2012

Adam & Hawa episod 29



Sepanjang penerbangan Ain asyik teringat kata-kata romantik sebelum mereka berpisah sebentar tadi. Azie pula masih geram dengan respon yang diberikan Adam bila dia cuba menggoda Adam.

Ain mula merasa lucu apabila Azie tidak henti-henti meluahkan rasa kecewa dan geram kerana Adam langsung tidak melayannya. Pada masa yang sama, Ain mula terfikir apakah reaksi Azie jika dia mengetahui Adam itu adalah suaminya.

Namun ada sesuautu yang membuatkan Ain risau dan perkara ini sering menghantui fikiran Ain yang sememangnya sudah gundah gulana.


14 org bagi komen best..:

Anum said...

thanks....

IntaNBerliaN said...

mesti kak fieda tgk setiap episod kan..

Tihara said...

as salam

baru ni ade la terlayan kejap sbb cite2 korea seme dah tk minat nak tgk..tp kena start dari awal la.hehe :)

sHaRiNa eLyaNa said...

terklik nuff pla hahah

Cinta Misteri said...

CiM tk penah tengok adam hawa ni sdgkn semua org sibuk brcerita tntangnya.

wan nurul hezrina said...

huhu arituh leka tgk adm hwa merah pulas tgn sofia..pastu tk smbung tgk lg..

PinkUmmi said...

thanks kak...ngah semangat tgk citer nih..

izan mama mia said...

sambung tgk..

izan mama mia said...

err..mana kotak jerit kak fieda

Si Matatajam said...

Tak sabaq nak tgk ending crita ni..

Myra Jay said...

Nak download episod ni sebab semalam tak tengok :d

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani rajin mai sini tgk ulangan adam hawa walaupun xpernah miss tgk kt astro hikhik

QasehnyaRania said...

Lama tak layan..

9n0L4 said...

yg ni pun takleh tgkkkk. huhu. dahla aritu terrrlepas tgk kat mustika.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.