Wednesday, 31 October 2012

Adam & Hawa episod 37-40


Episod 37



Eja cuba yakinkan Ain bahawa apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya. Pertemuannnya dengan Am di Mekah mungkin pemulaan untuk kehidupan antara mereka. Ain menjadi keliru dengan perasaanya.

Azie cuba menduga Ain tentang tujuan Mama Johan melawat keluarga Ain di kampung. Dalam hati, Tuhan saja yang tahu bagaimana perasaan Azie bila dia dapat tahu Mama Johan mungkin akan merisik Ain. Azie juga perasan Ain seolah-olah menyembunyikan sesuatu dari pengetahuannya. Namun, Ain juga menafikan.

Faridah menyampaikan hajat Johan kepada mak Ain. Normah kecewa dengan keadaan ini apatah lagi Johan sememangnya tahu tentang status Ain. Normah cuba mengingatkan Ain tentang pengorbanan Am selama ini padanya.


***************************************************************

Episod 38



Keluarga Johan beri Ain masa 6 bulan untuk bersedia tapi apa pula hubungan antara Johan dan Azie? Apa pula dugaan yang akan Adam hadapi selepas ini.

************************************************************

Episod 39



Normah dan Eja cuba menggertak Ain tentang Azie dan Johan. Ain langsung tidak notis perkara tersebut dan kini sering menjadi tanya buat dirinya.

Johan pula menjaga Azie yang terlantar di hospital dan keadaan itu membuatkan Azie semakin rasa selesa dengan Johan. Ini memberi peluang kepada Azie untuk membandingkan dirinya dengan Ain.

Ain runsing memikirkan apa yang dikatakan oleh adik dan ibunya tentang hubungan Johan dan Azie. Azie pula sentiasa cemburu dengan Ain. Apakah yang dipikirkan oleh Ain sekarang?


**********************************************************

Episod 40



Adam terus cuba memenangi hati Ain dan ketika itu Ain juga muka terasa dirinya ingin dibelai seperti seorang wanita lain juga. Tetapi Ain terfikir mengapa Adam tidak pernah jemu walau bertahun dirinya berpisah dengan suaminya itu.

Azie pula cuba pikat hati Johan secara diam-diam tetapi Johan tidak pernah mengetahui perkara tersebut. Pada Johan dia mengambil berat tentang Azie kerana mereka seperti rakan baik sahaja.

Azie mula mendekatkan diri pada Johan. Johan pula semakin rasa gembira bersama Azie, dan dia pula runsing memikirkan antara perhubungan mereka. Adam pula masih berusaha untuk mencuri hati Ain kembali. Adakah Ain akan terbuka hati untuk Adam kembali?

31 org bagi komen best..:

Cik Nur said...

Adam hawa ni, bykkan episod dia....

Tina Othman said...

ala dah lama tak ikut ceta ni, sebab line tak clear kat ofis nak tgk hihi

kinara kinatara said...

kina pon dounload je..huhu...:)


umah xdek astro..

♥cikmOt♥ said...

kejap jek kan...tak lama lagi habislah ni...tup tup dah nak episod 80 dah...hehehe

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Haih!! Geram betul ngan si ain tu..terus terang ajela ngan si johan tu..

Haaa..kang dah emo...tu la padah tgk cite ni..encik hubby duk gelak kan nieza bile tgk cite ni sbb nieza tgk dgn muke berkerut2 skali..hahaha..tak sabar nk tgk yg mlm ni (^-*)♡

Deqla manjew said...

1 episod pun deqla x penah lyn lg..pecaye x? haha

Alycia said...

ohhh.. best jgk layan adam & hawa ni kan ;)

salam kenal dr alycia ;)

BERT said...

x sbr nak tgkk harini punya yeay!

ciksengeh :D said...

debar je lah tengok cte ni wpun dh thu ape berlaku seterusnye .. hehe

Karukord Jagau's said...

aiii...x penah tgk pun citer nih...ahak's :)

izan mama mia said...

kalaulah line laju,..boleh tgk...

wan nurul hezrina said...

bilalh nk smbung tgk smula.huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah tgk adam hawa :)

shidaR said...

episod yg ni shida dah tgk heheee..yay akhirnya dpt gak tgk walupn skerat2 phm2 juga la..hehee ^_^

sal ya said...

apa daaa dia orang ni...

*klik sime darby*

QasehnyaRania said...

jap g nk lyn..hihi
ni guna hp je bw.
mornink akak ;)

wan nurul hezrina said...

lawalah kak banner kat blognie..nak amiklah.aahlah laju..taudah..takper kita nak yang terbaik.nurul transfr wit skang kay..

Si Matatajam said...

Camna la malam ni yek..nampaknya Azie mmg dah syok ngan Johan la....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah tgk adam hawa...
thanks kak fieda sbb bg tips UV tu hehe

IntaNBerliaN said...

mkin lama mcm makin best la plak

PinkUmmi said...

thanks kak fieda...sy dah download episod 37-39...

wan nurul hezrina said...

adam dan hawa nie bape episode ek?banyak ek..nurul baru episode 11.tgk dlm blog akk lah.huhu

Si Matatajam said...

Hmmmm kawan nak makan kawan..

sue said...

azie mmg syk kt johan..ain ni pun sme.ego..emo plak..

shidaR said...

camne tah azie dgn johan lak skandal..tp nnt ain dgn am plak hehee yay...

IntaNBerliaN said...

ntah bila la sy nk tgk cite ni..

Si Matatajam said...

Tak Sabaq nak tunggu episode. 41..

syiela said...

saya dah banyak ketinggalan la kak huhuhu

PinkUmmi said...

dah download....thanks kak

sal ya said...

terbuka punyalah.

9n0L4 said...

grrrrrrr. geli tgk si azie dgn johan tu. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.