Thursday, 18 October 2012

Adam & Hawa episode 31



Ain masih tidak boleh menerima perbuatan mengikat perkahwinan melalui duit Adam kerana terasa dipermainkan. Ain mula teringatkan semua perkara yang berlaku melibatkan dia dan Adam. Dia menangis semahunya dan tidak menyangka masih menjadi isteri Adam yang sah.

13 org bagi komen best..:

MéuzAngelo™ XXIII said...

org tengok cerita ni sebab jalan cerita best atau nak tgk aaron aziz? hehe :p

Aju Mohit said...

tq for sharing;)

sal ya said...

alahai ain...

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mskin emo wani tgk cita ni hiks

PinkUmmi said...

terima kasih kak fieda :)

Nida Mohd said...

seronok tgk am usik ain..tp ain tu makin keras hati pulak..kesian am smpi dah putus asa..

shidaR said...

wee...part yg ni pun dah tgk hehhe..skg dah leh layan cite ni kak..tp yg episod last2 lah hehee..

Si Matatajam said...

Next episode pls ha ha...

syiela said...

adeh tak terkejar dah ni huhuhu

QasehnyaRania said...

Baca sinopsis je...
Online guna hp je kak..huhu
tak puas...

sal ya said...

alamak...

9n0L4 said...

episod ni dah tgk kat mustika. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.