Thursday, 25 October 2012

Adam & Hawa episode 33-36

Episod 33


Adam.Hawa.E33 by kepalabergetar

Ain tidak dapat mengawal perasaannya sehingga dia menitiskan air mata kerana tidak sangka dugaan yang datang menimpa terhadap dirinya.

Johan pula sedikit lega apabila Azie memnghubunginya dan memberitahu apa yang telah terjadi namun Johan masih tetap merasakan sesuatu yang akan terjadi terhadap Ain.

Adam pula kini mula menerima hakikat jika Ain bukan lagi jodohnya. Namun ada sesuatu yang dirancang oleh Maria untuk Adam dan Ain. Tetapi Adam tidak setuju dengan rancangan tersebut. Apakah rancangan yang dimaksudkan?

*********************************************************************


Adam mula merasa seperti kebudak-budakan apabila Maria terpaksa merancang untuk menyatukan mereka semula. Akibat termakan pujukan Maria, Adam terpaksa mengikutkan sahaja.

Adam mula menghubungi Ain seperti yang disuruh, Ain pula terpaksa mengikuti Adam mencari hadiah untuk Erin. Mereka berdua seakan tarik tali dan menunjukkan perasaan ego yang tinggi antara satu sama lain.

Namun ada sesuatu perkara yang membuatkan Ain kagum dengan Adam selepas mereka berdua cuba berbaik-baik.

*********************************************************************

Episod 35


Adam.Hawa.E35 by kepalabergetar


Ain masih marah kepada Adam, amat sukar baginya melupakan sejarah hitam yang lalu.Adam mendapat info tentang Ain yang keluar makan malam bersama Johan. Adam terus ke kedai makan tersebut dan ternampak Ain dan Johan sedang makan.

*********************************************************************


Mak Johan telah menghubungi Mak Ain untuk datang ke kampung halaman Ain. Apakah tujuan kedatangan tersebut? Adakah Johan ingin “merisik” Ain?


23 org bagi komen best..:

Anum said...

syok

Mayang ABDUL RAZAK said...

sengal le kak fida si ain.. tu main tarik tali aje.. kekdg nek bosan lakkk..

izan mama mia said...

penuh liku2 drama ni yer..

shahdiana said...

tak berkesempatan lagi nak tengok cerita ni...

Myra Jay said...

Tak sabar nak menunggu episod demi episod :D

Si Matatajam said...

Mlm ni M mai terjah next episode...

Eca Dwinky Asha said...

lama xlyn adamhawa.uwaaaaaaaaaaaa

shidaR said...

line semput kena jga2 tgk ulangan dekat astro jela kak huhuhu..

umialya said...

x smpt tengok lg..

Deqla manjew said...

kalo la dpt tgk..... uwaaaaaaaaaa

sal ya said...

:D

Nida Mohd said...

sian en adam..merajuk tu..

Si Matatajam said...

Rasa cam lambat ja nak tunggu mlm ni..hi hi

QasehnyaRania said...

layan balik..hehe

wan nurul hezrina said...

nurul baru eps 10

nadia said...

nadia baru khatam sampai episod 5 kakkk T____T

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Tak sabar nak tgk episod 36...ain tu ngengade tul..dalam hati tu nak..tapi saje jual mahal..eee..tunjal dahi tu kang..

Muahaha..penangan tol drama ni..kihkihkih

IntaNBerliaN said...

wah dah sampai episod 36 k3... sekejap la plak.. hihii

done milo

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

singgah tgk adam hawa episod 36...mlm tu xdan tgk hihihi

ieda said...

semakin seronok melayan adam dan hawa nie ekke ;)

sal ya said...

:D

QasehnyaRania said...

layan..hihi

9n0L4 said...

tgh lyn episod 36 kat mustika ni. marathon. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.