Tuesday, 6 November 2012

Adam & Hawa episod 41-44

Sinopsis Adam Hawa episod 41

Adam cuba mengawal dirinya yang sememangnya kurang selesa dengan perangai Dee yang sememangnya sukar untuk dia melepaskan Adam begitu sahaja.

Azie pula semakin yakin dengan perasaannya dengan Johan tetapi demi Ain, dia sanggup untuk pendamkan sahaj perasaan yang terbuku di hati. Dia semakin sayang terhadap Johan dan mengharap perasaan yang sama dari Johan.

Dee pula sedang mencari satu perangkap yang membolehkan Adam menjadi hak miliknya sampai bila-bila.

Dee masih berusaha untuk mendapatkan kembali Am walaupun Am banyak kali menolak permintaan Dee. Kemesraan antara Azie dan Johan pula semakin hari semakin erat.


************************************************************************

Sinopsos Adam Hawa episod 42

Adam cuba mengawal dirinya yang sememangnya kurang selesa dengan perangai Dee yang sememangnya sukar untuk dia melepaskan Adam begitu sahaja.

Azie pula semakin yakin dengan perasaannya dengan Johan tetapi demi Ain, dia sanggup untuk pendamkan sahaj perasaan yang terbuku di hati. Dia semakin sayang terhadap Johan dan mengharap perasaan yang sama dari Johan.

Dee pula sedang mencari satu perangkap yang membolehkan Adam menjadi hak miliknya sampai bila-bila.

Dee masih berusaha untuk mendapatkan kembali Am walaupun Am banyak kali menolak permintaan Dee. Kemesraan antara Azie dan Johan pula semakin hari semakin erat.


*********************************************************************

Sinopsis Adam Hawa episod 43


Hubungan Azie dan Johan kini semakin serius kerana Johan risau akan masa yang di beri oleh ibunya untuk Johan dan Ain. Akhirnya Johan dan Azie mengaku perasaan yang merasa rasakan selama ini dan masalah yang dihadapi adalah jika hubungan cinta mereka diteruskan, bimbang persahabatan meraka bertiga akan hancur begitu sahaja.

Dalam pada itu, Adam menelefon Ain apabila berada dalam keadaan tidak menentu. Ain mula rasa selamat dan selesa ketika Adam sudi membantunya. Ain pula kini semakin hari makin rapat dengan Am. Apakah yang akan Ain cakap pada Johan?


************************************************************************

Sinopsis Adam Hawa episod 44

Ain terkejut apabila Adam mula bertanyakan tentang Johan dan menunjukkan perasaan cemburunya tentang keakraban mereka berdua. Mereka terus dengan perangai yang lama apabil terus berbalah antara satu sama lain dan cuba mempertahankan diri masing-masing.

Johan pula memberanikan diri dengan ayahnya apabila dia mula berterus terang tentang perasaannya pada Azie. Pada mulanya ayahnya agak terkejut dengan apa yang dikatakan Johan, namun dia berfikiran terbuka dan mula menerima perkara tersebut. Cuma yang menjadi kerisauan bapa Johan adalah isterinya yang sudah pasti terkejut dan tidak tahu apa reaksi yang bakal diterima nanti.

Ain kini semakin rapat dengan Am, tapi kadang-kadang Ain tidak dapat kawal perasaan marah pada Am. Johan semakin rapat dengan Azie hingga melupakan Ain. Adakah Johan akan tinggalkan Ain untuk Azie?


*********************************************************************

16 org bagi komen best..:

QasehnyaRania said...

tok leh nk layan skrg..tenet teramat slow..;(

Aju Mohit said...

tq for sharing fieda

Kakzakie said...

Mula-mula tu kakak mengikuti yg fieda tunjukkan tapi sekarang dah tak lagi dah lama sangat nak habis.

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

syiela said...

adeh.. jenuh la nak kejar ni

IntaNBerliaN said...

sekejap je dh 44 episod yer..

izan mama mia said...

rasa nk cr novel citer nih

Cik Nur said...

dah 40 episod..?
cepatnyaa..!

wan nurul hezrina said...

mak aii tak terkejar rasanya nak tgk

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dee tu dh meroyan haha....elok la zie dgn johan boleh la adam cpt2 baik dgn ain hehehehe

PinkUmmi said...

dah download...thanks kak

lelamaisara said...

tak pernah tgok lagi cite ni...kecian kan..

Cik Aini said...

ai ikut juga cita ni tp kdg2 tu telepas la jugak..tp dah baca dah novel dia sbb tu x ralat sgt :)

Si Matatajam said...

Kena terjah Ezany la nampaknya ni..

sal ya said...

tinggal punyalah. hahaha...

9n0L4 said...

episod 41 dan 42 tu sinopsis same ke kak. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.