Saturday, 17 November 2012

Adam & Hawa episod 45-48

Episod 45



Hubungan Azie dan Johan kini di ketahui oleh Ain. Apa yang dikatakan oleh adik dan ibunya semuanya betul. Apakah tindakan Ain selepas ini?

*****************************************************************************

Episod 46



Johan dan Azie yakin mereka sudah bersedia dengan apa sahaja dugaan tetapi sebaliknya tidak pada Adam dan Ain. Mereka berdua masih bertikam lidah tentang perasaan Ain pada Johan.

Azie pula terkejut apabila Johan bawa ke rumah berjumpa dengan ibu bapanya. Tetapi dalam isi hati Azie, dia masih fobia jika dituduh dia punca orang ketiga hubungan Ain dan Johan tidak menjadi.

Hubungan Ain dan Am kini semakin rapat angkara kecurangan Johan. Johan pula bawa Azie jumpa ibunya dan berterus-terang. Adakah ibu Johan akan terima Azie?

**************************************************************************

Episod 47



Dee masih berusaha untuk memisahkan antara Ain dan Am. Johan pula kini pening memikirkan perhubungan mereka. Apakah yang Dee buat untuk memisahkan Ain dan Am? Dan apakah keputusan yang di buat oleh Johan?

***************************************************************************

Episod 48



Ain telah mengetahui hubungan Azie dan Johan, dan Ain memarahi Azie.. Am masih berusaha untuk mendapatkan hati Ain kembali. Adakah Azie dan Johan akan berdepan dengan Ain?


16 org bagi komen best..:

Cik Nur said...

udah byk episod kan..!
nur xtgk pun...

Aju Mohit said...

emm tak dapat tgk dari episod 1 pon lagi fieda, entah kenapa hati tak tertarik nak tgk citer ni, fieda gi mana cuti sekolah ni?

lelamaisara said...

tgok cite ni kat blog kak fieda je...hehehe

IntaNBerliaN said...

best gak sinopsis dia..

PinkUmmi said...

dh upload

AkmaFaizal said...

episod2 ni ade yg xbetul je skit. Ain parking kete kat umah Am (umah KITA katanya) tapi Am hantar Ain balik umah, kete Ain dah ade kat sana. hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xsabar tunggu minggu ni pulak :-)

shidaR said...

elok juga ain dgn joham blh..am kmbali kepda ain heheee :D

kinara kinatara said...

wah..kene tengok nyh..:)

Deqla manjew said...

tak sngka dah smpai 40lebeh episod..tp 1 pun deqla x penah lyn..hahaha

syiela said...

adess.. banyak episod dah ketinggalan ni

Solehah Shamsuddin said...

adam dan hawa? ermm solehah xtgk cte ni sbb xd astro

Si Matatajam said...

Layansssss..makin best..

Anonymous said...

episod 49 pulak. :(

9n0L4 said...

lps jugak nk tgk cite ni. huhu. rumah dungun ni takde mustika. ;)

sal ya said...

ain... aku dtg!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.