Wednesday, 21 November 2012

Adam & Hawa episod 49-52

Episod 49



Ain bertemu dengan Johan dan Azie. Apakah yang di bincangkan? Dee pula masih berusaha untuk menghancurkan hidup Ain.


*************************************************

Episod 50



Ain bertengkar dengan Adam isu tentang mereka berempat dengan soalan-soalan yang menyakitkan hati dari Adam.

Johan pula rasa seperti dipermainkan oleh Ain selama ini hingga hati dan jiwa nya mula kacau bilau. Namun tidak pula pada diri Ain dan Azie yang lebih berfikiran positif dan menganggap ianya adalah ketentuan dan takdir dari Allah SWT.

Apakah yang Johan inginkan lagi dari Ain sedangkan dia sudah tahu yang Ain masih bersuami?


*******************************************

Episod 51



Johan kini semakin mendesak Ain untuk kembali kepadanya sedangkan dia tahu Ain kini semakin intim dengan Am. Apakah yang Johan akan buat?

***********************************************

Episod 52



Johan terus dengan niatnya untuk mendapatkan Ain kembali. Dan Dee juga teruskan usahanya untuk memusnahkan hubungan Ain dan Am. Adakah mereka berdua akan berjaya?

27 org bagi komen best..:

Kesuma Angsana said...

tq share

Sue-Rya Qistina said...

wahhhhh..akak betul2 follow ye drama ni. kita x pernah tgk pun coz xde astro. hehehe

ieda said...

johan tu macam mengada2 lak kan .. suh mak dia teruskan pinangan kat ain .. huhu entah ape2 .. adehhh

Cik Nur said...

huhuhu..seperti biasa..belum sempat nak tgk..

intanfirdaus247 said...

wah fieda....adam dan hawa lagi,..:)

Busyra Bt Takiyudin said...

busyra pown tengok jgak.. layan je.. hehe

Ibu Lala said...

Sakit hati pulak tengok sekarang ni. X puas hati ngan ain tu. terima lah adam seadanya kan. X habis habis nak ungkit citer lama.

Ibu Lala said...

Geram tgk sekarang nih. Rs cam x nak tgk dah.

Puan Kutu said...

sungguh satu episod pun sy tak tgok..:)

Si Matatajam said...

X Sabaq M nak tgk episod 51 ni...

shidaR said...

tgk kat astro ulangan jer hehee..tgk online habis speed..ni pun cam berat jer nk loading huhuhu^^

Solehah Shamsuddin said...

yeayyy boleh tgk cte kt sini :)

Cik Aini said...

suma org layan cita ni kan..
ai je x sempat2 nk layan..xpe layan kat blog sis lah ekk.hehehe

Cik Aini said...

done colgate tuk k.fieda :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dh makin xsabar nk tgk adam hawa hikss

Shasha Yacob said...

sudah tengok, macam apa saja johan begituhh.

shidaR said...

usha dekat astro jer hihihi ^_^

sal ya said...

adam... aku dtg!!!

izan mama mia said...

laa..panjangnyer citerr nih

Si Matatajam said...

Macam2 la Si Johan ni..tak tetap pendirian langsung..geram plak..

Si Matatajam said...

Best ja rasa bila Am ngan Ain dah mula rapat...

Si Matatajam said...

Sian plak kat Azie..syok sendiri...

QasehnyaRania said...

singgah malam jap..lepak2 ;D

Cinta Misteri said...

Belum penah tengok pown adam hawa ni. Ada pun jeling2 je

Mimie said...

dah tgk smp episod 52...skit ati lak ngan johan..xphm2 bhs

insanu ismail said...

best gilerr citer ni..sy follow kt leypark.com je..hehe

9n0L4 said...

dah abis layan yg ni. nnt nk tgk utk minggu ni pulak. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.