Monday, 12 November 2012

Akhirnya PASTI NURUL IMAN menjadi pilihan

Tahun depan anak dara saya nak sekolah dah....Pastu tinggal la saya sorang2 nanti...huhuhu...takder kawan la saya pagi2..Maira dh nak masuk tadika 5 tahun...sekejap jer masa berlalu...baru jer rasa duk timang2 dia..tgk2 dia dah boleh timang kita pulak..kikiki...



Baru kejap tadi gi register sekolah dia..Sekolah yg menjadi pilihan saya dah tentulah tadika PASTI NURUL IMAN Bandar Tun Hussein Onn..Sekolah ni pun dekat jer dengan rumah..tapi kena naik van jugak la..


Saya suka dengan tahap pembelajaran sekolah PASTI..kwan2 pun mmg ramai yg hantar anak dorang kat sini..Jadi saya banyak dengar cerita dari kawan2 la...Apa pun saya cuba la..kita sebagai mak bapak pastilah nak yg terbaik untuk anak2 kita kan..Harap PASTI adalah yg terbaik..

43 org bagi komen best..:

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lepas ni tinggal kak fieda la sorang2 kan...kejap jer maira dh nk msk sek kn....comel jer maira hihihi

Solehah Shamsuddin said...

wah,bagus2.harap2 PASTI pilihan yg tepat.

Deq's Qienz said...

dah nk ke skul ek..wahh best la dia..ramai kawan nanti..

PinkUmmi said...

adik sy yg bongsu baru je konvo PASTI ahad semalam...

Nad @ MamaZN said...

insya-Allah maira dpt sesuaikan diri nanti...

fiza said...

Anak saya pon PASTI juga. Alhamdulillah...banyak doa yg dia tahu.

Sue-Rya Qistina said...

insyaAllah kak. rasanya tadika camni x mengecewakan. insyaAllah :)

Deqla manjew said...

jap je masa berlalu kan...dah besar ank dara ni...hihi...

::EIDA:: said...

Ida tau tadika ni kat mane... heheheeee

Si Matatajam said...

Wah dah daftar.. m nak pi daftar tadika untuk Khalish esok..Tadika Al Fikrah namanya..Harap2 Pilihan M tepat gak..

QasehnyaRania said...

sekejap je kan..

kak amik la tempahan buat apam ;D
tentu tak borink dok sorang2

ct rahani said...

gud luck utk maira.. :)

♥cikmOt♥ said...

anak saya masih di tadika yang sama tahun depan...tadika islam al hidayah under maiwp...

misz sheyla said...

anak2 buah semua hantar kat sekolah pasti kalau tak silap.. huhu islamik sikit..tak macam tadika lain , asyik menari2 aje...

Cik Nur said...

selamat bersekolah maira.. :)

izan mama mia said...

ialah..kejap jer anak kita dh besar kan....pasti,...dah semua sekolah...apa mama dia nak buat ??..hiih

Kesuma Angsana said...

moga anak serasi di sini nanti ye !

wan nurul hezrina said...

ooo pasti nurul iman tuh rupanya sekolah..huhuhu..merah ngan sofia kekal dengan sekolah lama..hikhik..

Chic Na said...

pilihan terbaik tu kak. :(

Mrs Velentine said...

anak2 MV kat Kemas...tapi x kisah di mana kita belajar kan kak..yg penting minat

Cik Aien said...

comel n cntek ank ye..hehe..didik la sbaik mgkin :)
**blum mse mnimang ank,kwen pn blum**

Puan Siti said...

Pasti Terbaik Larh...

dya bunga said...

tinggl kjp je..lepas habis sekolah an dh blh temankan akak..hihihi

IntaNBerliaN said...

maira dah nak sek yer.. sekejap je.. bosanlah kak fieda sorg2 thn depan...

IntaNBerliaN said...

done tourism aus

eita said...

dah besar rupanyer nak dara sorang ni...

maszull said...

assalamualaikum fieda...selamat berjaya n bersekolah Maira...:)

nadia said...

selamat bersekolah mairaaaaaaaa! :)

Aju Mohit said...

aju suke tadika islamik, tak kira apa namanya janji pendidikannya baik ;)

ieedaz @ mama_isha said...

Wahh anak dara ni dh 5thn yer.. nk gi sekolah dh... moga semua ok nanti :-)

Tihara said...

as salam

biasanya PASTI ni bagus...kak ipar saya ngajar PASTI..selamat bersekolah maira..cumel macam muka fieda :)

Cik Aini said...

cepat je kan masa berlalu..x lama lg Maira dukung mak dia plak la.kekeeke

shidaR said...

wahhh dia dah bsekolah ..lps ni penat belajar lah plak selain main kn :)

Puan Kutu said...

banyak juga dengar cerita yg baik2 tentang PASTI.semoga marya cpt belajar n cpt jadi pandai..:)

Nora Karim said...

yey dah sekolah... lepas ni lagi banyak la menda dia menanya... :D

sal ya said...

tahun ni saya hantar Alya ke pasti. tahun dpn ke sri kancil dgn Anis.

Aishah Jahirah said...

dah besar ank dara....

Masya said...

insyaallah... maira akan belajar rajin² nanti tak kisahlah sekolah mana.. dia pun perlu pantau kita juga kan...

Che Rosliza Che mat said...

Sebaya haziq ya....5 tahun...

Zie said...

Alhamdulillah, Pasti pun ok pa.. Dina pun masuk pasti tahun ni.. tahun depan dah pra sekolah dah...
mudahan dapat belajar..

Izan Ishak said...

maira dah nak sekolah ye kak fieda. nmpk comel sangat lagi tu.

alhamdulillah.. setakat ni sgt2 puashati dgn Pasti...

9n0L4 said...

makin pandai la maira nnt. byk la mase kak fieda bw jugak. hehe.

Anonymous said...

Saya pun baru je daftarkan PASTI Btho ni last week,ada 4 seat je lg utk sessi pagi..pening pala nk pilih tadika,mcm anakwnk masuk U plak,hik,hik..nasib dpt gak.brjumpa la anak saya aqish dgn maira 2013 nanti.heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.