Monday, 5 November 2012

Selamat hari lahir papa...

Selamat Hari lahir buat suamiku Mohd Rafli Bin Abdullah yg ke 36..

Ku memohon darimu YA ALLAH agar kau panjangkanlah usianya,berikanlah kesihatan yg baik padanya,permudahkan lah segala urusannya,bukakan lah lebih byk pintu rezeki agar kami akan sama2 berbahagia selama lamanya..

Ku doakan, biarlah hanya yang terbaik berlaku dalam kehidupan, dunia dan akhirat bersama kita gapai penuh kesyukuran. Harapan dan impianku agar aku mampu membuat mu sentiasa tersenyum dan tertawa saat kita bersama meniti usia. Moga Allah berikan aku kekuatan untuk membekalkan tenang dihatimu walaupun tika hidup kita di hempas gelombang.

Terima kasih Tuhan kerana Kau jadikan dia untukku....


*entry autopublish jer ni..tak dapat nak publish komen2 dan balas jejak..sibuk sikit..
oh ye..jgn salah paham plk beg pink yg suami saya galas tu beg maira sebenarnya..Maira malas bwk so papanya lah yg jadi mangsa..

41 org bagi komen best..:

izan mama mia said...

memang nama suami n mertua sama ker kak fieda... Mohd Rafli Bin Mohd Rafli...
mg kalian berdua bahagia

Anum said...

hapy b'day

Aju Mohit said...

selamat hari lahir buat husband fieda!! hihi tetiba ada tali pink plak ye, paham ;)

inazamri said...

epi bday buat suami Fieda dari akak sekeluarga.

ct cheery said...

selamat hari lahir papa maira..hehe

::EIDA:: said...

Eh eh? Ida macam pernah nampak lah hubby akak.... eh? memang lah.. dah duduk kaw perumahan yg sama.. hihihihihi

syawalsimpsons said...

happy bufday papa..kikkikiki...

Saya Disini said...

selamat hari lahir

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

heppy besday utk suami kak fieda..semoga pjg umur murah rezeki dan sentiasa bahagia selalu :-)

Norzie hany said...

Selamat hari lahir buat hubby Fieda....semoga sentiasa di rahmati Allah dunia dan akhirat.

izzah said...

happy birthday buat hubby akak..moga akak n suami ceria2 selalu yek...

Qhaifa Nur said...

hepi besday buat hubby fieda...
moga dipanjangkan umur dan murah rezeki....

Arina Shamsul said...

amin~

semoga kebahagiaan berkekalan dunia akhirat :)

are_lin@yu said...

selamat hari lahir untuk hubby akak ;-)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

done milo n nokia :-)

kinara kinatara said...

wah pasangan bahagia nyh..huhu...selamat hari jadi lahir juga untuk siuami akak:)

Jemari_Suri said...

hepi besday buat suami fieda...moga sukses selalu ^^

IntaNBerliaN said...

happy bzday utk hubby kak fieda..

hihi kak fieda ni, siap xplain lg beg pink tu.. kalu xgtau pun sy dah tau tu beg maira sbb hubby sy pun camni gak... bila alisha mls galas, hubbylah jd mgsa... hahahhahha

IntaNBerliaN said...

done microsoft

aNiM said...

Happy Birthday untuk suami kak fieda.
Semoga dimakbulkan doa sang isteri. insya Allah..

Semoga bahagia hingga ke syurga. amiinnn

Eiqa Almond said...

Aminnn..
Mudah mudahan kakk :)

syiela said...

selamat hr lahir buat hb kak fieda :)

Cik Nur said...

selamat hari lahir buat suami akak.. :)

muka akak ngn suami, iras la... :)

teratak hati said...

Selamat hari lahir utk asben kak fieda..

Azza Afdzal said...

selamat hari lahir untuk suami kak fieda

Ujie said...

Happy Birthday utk suami Fieda!
Moga terus berbahagia bersama ya..

Tihara said...

as salam

selamat hari lahir utk cik abam fieda..cun nya fieda, sama padan..insya Allah moga ikatan berkekalan bahagia di dunia dan akhirat :)

C'Jai said...

sanah helwah untuk en hubby...moga kalian bahagia bersama..

QasehnyaRania said...

selamat hari buat suami akak..
semoga panjang umur dan murah rezeki.amin ;)

Mrs Velentine said...

happy birthday

Izan Ishak said...

selamat hari lahir juga buat papa maira...

wan nurul hezrina said...

haaa baru nampak suami akk fieda..selamat hari lahir=)semoga panjang umur dan dimuahkan rezeki

wan nurul hezrina said...

haaa baru nampak suami akk fieda..selamat hari lahir=)semoga panjang umur dan dimuahkan rezeki

Deqla manjew said...

sama cantik sama padan tau kak..happy belated besday...moga kekal bahagia kalian smpai syurga!

PinkUmmi said...

selamat hari lahir utk suami akak

lelamaisara said...

selamat hari lahir untuk suami akak fieda...:)

sal ya said...

happy belated...

Che Rosliza Che mat said...

Happy Birthday untuk hubby fieda...semoga murah rezeki dan panjang umur..

Myra Jay said...

Happy belated besday buat hubby kak Fieda, moga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki

Masya said...

semoga dipanjangkan umur suami akak, baru sempat singgah sini huhuhuhuhu... terang jelas gambar ni.. puashati tgk hihihihih....

9n0L4 said...

slmt ulangtahun buat suami kak fieda. moge terus sehat utk jage akak sekeluarga. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.