Tuesday, 11 December 2012

Adam & Hawa episod 61-64




Ain Hawani diugut oleh ibu Johan? Apakah tindakan Ain untuk menyelesaikan masalah ini?

*******************************************




Johan masih juga degil dan tidak mahu menerima hakikat tentang status Ain yang masih lagi isteri Am meskipun dipujuk oleh ibunya. Apakah tindakan Johan selepas ini?


*********************************************************




Adam Mukhriz merajuk? Am mengelak apabila dihubungi oleh Ain. Apakah yang akan dilakukan oleh Ain selepas ini?

***********************************************



Dengan perbuatan Johan telah membuatkan Ain benci kepadanya. Johan pula kini ingin kembali kepada Azie, adakah Azie akan menerima Johan kembali atas perbuatannya itu

17 org bagi komen best..:

Cik Nur said...

ada dan hawa ni byk juga episodnya kan..

makcik nur..mmg hantu citer ni...hihih

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mak johan tu macam senta ja pon semalam hahaha

Mimie said...

jap lg sy upload..hehehe

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

shidaR said...

sian ain..tersepit dgn msalh huhuhu^^

sal ya said...

dah tak lama lagi la dah nak habis cerita ni kan.

IntaNBerliaN said...

xhbs2 lg cite ni yer..

izan mama mia said...

masih ada lagi yer..hihih...

Myra Jay said...

Start minggu lepas episod cam tak berapa best je..

Bayak kisar pasal Johan - tak suka tengok tp tengok jugak ;D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mai tgk adam hawa sat...hehehe

Si Matatajam said...

Johan baru sedaq diri..hi hi.. Baguih la dah insap...

Si Matatajam said...

Alahai Am majuk la pulak...isk2 macam2 hal depa ni..nak bg sedap cerita la tu..

Mimie said...

dah upload...xsbr nk tgu episod 80

Arina Shamsul said...

serius mama tak pernah layan citer ni.so mama x tahu apa2..hehe

Si Matatajam said...

Amboi lamanya Am majuk

sal ya said...

merajuk pulak adam ni...

9n0L4 said...

yg ni pun baru je khatam. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.