Saturday, 15 December 2012

MLM minggu ke5

Malam tadi sakit perut gelak tengok Maharaja Lawak Mega 2012...tema yg dorang persembahkan adalah komedi musical...masa episod minggu pertama hingga episod minggu keempat saya tak dapat tengok sbb masa tu kan duk kat kampung...kat kg takder ASTRO..jadi malam tadi baru dapat tengok...adoiii...mmg kelakar la...Ni antara kumpulan yg buat saya gelak besar malam tadi...

Jozan mmg sentiasa best...Undian pun sentiasa kat atas...Malam tadi Zizan macam biasa lah wat gerakan badan pun dah kelakar..pastu gagap pulak...part yg dorang nyanyi lagu Untuk Dia tu best...


Kedua saya suka dgn kumpulan Jambu...Lagu2 dorang nyanyi best..kena jer...dorang pun mmg kelakar jugak...


Suami saya suka dengan kumpulan SHIRO...saya pun suka..dorang pun best sekarang ni...dah boleh ikut jejak Sepah..Udahlah salah seorang anggotanya suara macam Jepp sepah...



Ni kumpulan SYAWHO wakil dari Indonesia...yg buat best malam tadi budak kecik tu nyanyi lagu Pencinta Wanita versi Kelantan...adoii...mmg kelakar...dah sebijik macam Amir Raja Lawak plk...bereh..bereh...


29 org bagi komen best..:

Cik Nur said...

semua yang akak letak ni. best2 belaka... :)

puas gelak semlama..hihihi >:)

comeikan budak kecik tu sebut berehh..berehh..hihihi

Masya said...

saya pun peminat shiro dan jambu jugak hihihhihi.... boboi pun minat jugak hahahaha

Kniedaz said...

Saya suka Jambu...hehehehe

kinara kinatara said...

huhu...mesti semua membuat persembahan yang terbaik untuk memikat hati penonton dan juri..:)

Dunia Wilma said...

Wilma minat Jozan ^_^

Sheqynne Hotloverzs said...

sama la akak , saya pun minat jozan .. huhuhu .. dye orang memang best ..

IntaNBerliaN said...

alaa nak tgk jugak tp tenet tanat sikit ni.. cukup2 mkn je.. hihii

~Cik Viva~ said...

salam..

memg lawak MLM malam tadi, saya memg tggu minggu muzikal komedi ni sebab baru meriah sket...si kenit saywho tu memang kelakar..

Si Matatajam said...

Part BEREH BEREH BEREH tu paling x menahan..

Aju Mohit said...

mmg lawak lah fieda, aju plak tetiap mggu tggu saywho, sebab ada je lawak dia yang bisa menggelek perut ni ;)

Solehah Shamsuddin said...

hehe walaupun solehah xd astro,tapi sll ikuti dyorg mereka ni dari youtube.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha best kan...kelakar jer...

Tihara said...

saya setuju semua grup yg fieda cakap seme best2..esp jambu, mmg giler ahh :)

Mimie said...

tak tgk pun

shidaR said...

JAMBU terbaik hehee :D

Nida Mohd said...

saya minat jambu ngan jozan..diorng selamba dan best..kelakar jugak...

Puan Kutu said...

sy setiap mggu tak miss tgok..:)

Deqla manjew said...

utk minggu 5 ni deqla x tgk lg...nnti nk tgk.. :)

are_lin@yu said...

terbaik..ayu suka tgk jgk..hehe

Nor Salmi said...

Jenuh gelak tengok persembahan minggu ke-5 ni.. Paling akak suka, JOzan dan Jambu.

izan mama mia said...

line xkuat nak tgk..hihi..nnt mai lagi tgk

mama aryan said...

saya suka jozan..mmg kelakar

sHaRiNa eLyaNa said...

jozan terbaik..

Si Matatajam said...

M pun suka tengok persembahan saywho tu..BEREH BEREH BEREH...hi hi... Tp Jozan tetap di hati.. Muahaahaa

dya bunga said...

tiap2v minggu xpernah miss citer ni..hihi.

ros_reeza said...

Memang best kan. Ros peminat setia jozan . Tapi skarang ni dah jatuh hati kat shiro jugak... hihihi..

sal ya said...

tak tengok pun.

wan nurul hezrina said...

nurul suka jambu,shiro n jozan jerk.hehe

9n0L4 said...

mlm ni akhir. suke jambu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.