Wednesday, 12 December 2012

Tuan Guru Nik Aziz Bakal Nikahkan Khairul Fahmi Che Mat

Pastinya Apek tersenyum girang apabila Pejabat Menteri Besar Kelantan mengesahkan yang Tuan Guru Nik Aziz sendiri akan menikahkan dirinya dengan Leuniey pada 28 Disember kelak.Tahniah buat mereka..mudah mudahan semuanya berjalan lancar seperti yg dirancang..

nik aziz nikah

Sumber

36 org bagi komen best..:

QasehnyaRania said...

baru baca tadi..
semoga berjalan lancar :D

Mimie said...

Amin...Mudah mudahan

ieda said...

tahniah buat mereka , seronok sbb tuan guru nak nikah kan mereka .. semoga mendapat keberkatan !

Mrs Velentine said...

tahniah

Tina Othman said...

wah bestnya

mama aryan said...

moga segalanya berjalan dgn lancar dan moga jodoh mereka berkekalan hingga kehujung nyawa

Cik Nur said...

wahh..mesti debaran lagi kencangkan..!

Anum said...

so sweet

Qhaifa Nur said...

untungnya apek...

Deq's Qienz said...

terbekkkk.

~♥ iella ♥~ said...

napa apek tak ambk tarikh 12/12/12..?

myfreeminded said...

moga majlis diberkati dan perkahwinan yang penuh kasih sayang itu kekal abadi, emm.. 28 dec, sama dgn saya tu.

Sue-Rya Qistina said...

erkkkk..belum ijabkabul lagi dah pegang2 tangan. hehehehe.

lelamaisara said...

tahniah la untuk mereka...:)

Chic Na said...

bertuah betul diorang ni. ;)

Si Matatajam said...

Bertuahnya depa berdua..

Si Matatajam said...

Tak suka ngan pict pre wedding..

Puan Kutu said...

detik sejarah mereka jadi makin bestlah ye..hehe

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda...semoga selamat semuanya nanti...;)

Syamil Ramli said...

heh..dh makin cari glamer..
Tengok sini ==>> Asal-Usul nama Harimau Malaya

Dayana Bahar said...

Tuan guru mmg suka apek... tak hairanlah kalau dia sanggup nikahkan... hehe

Che Rosliza Che Mat said...

Semoga Majlis tue berlancar dengan lancar...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

untung dorang tok guru yg nikahkan

moga bahagia selamnya

dya bunga said...

tahniah apek dan leuniey..

Arina Shamsul said...

Tahniah kpd pasangan ini :)

Masya said...

moga jodoh mereka berkekalan..

sHaRiNa eLyaNa said...

tahniah,,aik belum khwn lagi dah pegang2 hehe

izan mama mia said...

ada siaran langsung kat asrto tak??

Deqla manjew said...

sama cantik sama padan la... mcm cina!

are_lin@yu said...

tahniah pada pasangan pengantin ;-)

ros_reeza said...

Moga semuanya berjalan lancar nanti

IntaNBerliaN said...

tahniah utk apek n pasangan

IntaNBerliaN said...

done hotlink

sal ya said...

selamatlah hendaknya.

wan nurul hezrina said...

tahniah pd 2 org ini

9n0L4 said...

moge berkekalan lah keduanya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.