Monday, 17 December 2012

TV meletup


Tak diduga masa balik dari kg baru2 ni sampai jer umah budak2 ni bukak la tv...tetiba kami semua satu keluarga terkejut bile dengar bunyi letupan mcm belon pecah...kuat...masa tu Asyraf baru jer 
bukak suis belum tekan tv lagi...hahaha...dah lama tak bukak sekali meletop daa....mmg dah lama pun tv tu sejak dari umur Syahmi lagi..dan byk kali gak saya kata bila la nak dapat pakai tv canggih...merajuk jugak akhirnya dia...

Esoknya terus suami gi CR4 beli tv baru...murah jer skrg ye tv lcd ni..tak macam dulu2...tv ni besarnya 40 inci harga dalam RM1300++ jer..sng nk tgk movie pasni...cucuk jer pen drive...kalau tak sebelum ni tgk kt laptop tak puas...


Maira la org paling seronok sbb mmg dia pelanggan tetap tv umah ni....hihihi..ari2 duk ulang tgk cite Upin Ipin...




49 org bagi komen best..:

umialya said...

kami jugak masih pakai tv singer lama.. hmpir 16 tahun daa

umialya said...

opsssssss 17 tahun daa

::EIDA:: said...

Besauunye tibi..... ;p

trah zain said...

mesti hepy bebeudak tu dapat tv baru.. ada hikmah tu..hehe

Rosalia said...

wah! seronoknya..

Cik Nur said...

selamat meletup time akak ada rumah..kalau tidak, bahaya juga ye..

wahh..sonoknya dak kecik tu tgk tv... :)

Deqla manjew said...

wahh.. tv meletop trs tukar baru... :)

mama aryan said...

wah..baru puas maira nak tgk upin ipin ye

Mimie said...

puas hati dpt tgk tv besar...

Ujie said...

hehe..samala kita, beli tv kat carrefour. saya amik yg tgh promo, rege biasa 1300..dpt 999. Syok kan boleh main cucuk pendrive kat tv, luas mata pandang.

deq's qienz said...

siokknya dapat tibi baru.

~Cik Viva~ said...

ok jugak meletop sebab pastu buleh dapat tv baru extra canggih lagi...hehe

JS or Mrs.Lina said...

sama lah ngan tv umah js ni..lum dpt tkr lg kadang2 ada jugak time rajuk nye tp msh ok...hikhik..

tunggulah...^^

sHaRiNa eLyaNa said...

wah bestla..hehe..tv da besar

Kniedaz said...

tv besar duduk jauh pun nampak ^_^

Fiza Rahman said...

Wah...tv baru ☺☺

Si Matatajam said...

Puas la Maira tgk katun lps ni sb ada tv gedabak dah..hi hi...

syawalsimpsons said...

bestnyer TV beso tu kakak...

ShimaSalleh said...

Aduhaiii meletup pulak gara2 lama tak buka yer...
Tppp shima tak minat pulak skrin rata mcm ni.. Nak kena pandai pilih sbb ada gambo yg tak cantik tau hehehehee...
Selamat menonton

Anum said...

wow besarnya

Puan Kutu said...

lebar senyum si maira dpt tv baru ye

mama tisya said...

murah kn..kalo dulu mahal bangat

zakiah halim said...

wah akak bli tv baru la ek... tv skrg dah murah x mcm dolu2 mahai... hehehe...senang screen besar puas hati tgk... :)

Lynn said...

As salam kak fieda..

bahayanya tv tu meletop..nasib baik takde pape kan..wah..besar tv..seronokla budak2 tu ye..termasuk mak nye sekali..hehe

Kakzakie said...

Puasa Miara tengok upin-ipin di tv baru ye.

dya bunga said...

terus dpt tv baru..hihih..

AkmaFaizal said...

tv2 skang ni semua dh ringan2..klau nk besar gedabak pun tak pe n smart plak tu...mmg syiok pakai. hehe

Ratu Hatiku said...

Besarnya tv...puaslah tgk nnt kan... Tp tulah tv dulu ngan sekarang jauh beza kualitinya..

Ummi Iman said...

Alhamdulillah tak jadi apa2 yg tak elok. Dpt lah tv baru akhirnya :)

Che Rosliza Che Mat said...

besarnya tv...suka maira...

izan mama mia said...

wah..puas laa tgk tv beso

Yana Libra said...

nasib baik x terbakar tv tu..bahaya betul..bestlah dapat tv baru~ :)

ros_reeza said...

Yeay...dapat tv baru.. puaslah tengok pasni kan...

me shuhada said...

Puas hati betul dpt tgk upin ipin mcm tu hihihi

ieda said...

haa puas hati kan ..
senang nak tgk , dah macam tgk wayang ;)

sal ya said...

dapat tv baru. saya jugak tak ada tv lagi. hehehe...

Dunia Wilma said...

Besarnya tv...
Mesti puas tengok kan ^_^

Chic Na said...

tv lama merajuk terus meletup. huhu.. syokla dpt tv baru. ;)

Che Rosliza Che Mat said...

pasal edit blog tue...nanti fieda email cr ya....

ccherosliza@yahoo.com

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dpt tv baru best tu kak fieda hehehe..lg sakan tgk tv la pasni hihiihii

Mrs Velentine said...

wah cantik TV baru ni..besar pulak tue

Masya said...

kalau tak meletop tak dapatlah tv baru yg besar ni kan hahahahaha.. kemain lg maira yer...

IntaNBerliaN said...

bestnya tv besar... a'aa skrg murah dah kan.. rs mcm rugi beli time mahal.. hihii

IntaNBerliaN said...

done churprise

shahdiana said...

kusyuk maira tengok upin ipin ye...

wan nurul hezrina said...

bila dah lama di pasaran akan turunlah rege dia=)

Eca Dwinky Asha said...

bestkan tv besar...pastu LCD ne ble cucuk usb..eca kalau kat ruma parents,TV yg besar ne jadi milik eca!....hahaha..adik2 tgk kt tv kecil je....pastu,eca suka amik drama2 korea dri kwn2...balik ruma,tgk kt tv lcd,baru best~

Eca Dwinky Asha said...

done churprise

9n0L4 said...

wahwah, syoknye maira tgk upin ipin. slalu tgk kecik je ehhh. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.