Tuesday, 22 January 2013

Pasangan kucing paling romantik yg pernah saya jumpe

Amboi2...romantik habis uuu...jeles I tgk tau...kat mana2 pun you all boleh berasmara ye..takder pun org nk marah..atas kereta pun jadi...Nak tau ke sape yg romantik2 atas kete ni...??
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"

tu dia..........ololololo...comey kan...mesti yg betina berbulu putih tu dan yg sebelah tu jantan....
tgk muka pun dh tau..betina tu manja jer mukanya....macam manusia jugak kan kucing ni...


Kesimpulannya binatang berperangai macam manusia tetap comel tapi kalau manusia berperangai macam ni comel ke..? kalau dah kawin pun wat kat rumah jer...malu ehh org tgk...

*keputusan untuk pemenang 20 saguhati tu saya umum pagi esok la ye..

24 org bagi komen best..:

Warna Warni Kehidupan said...

wah wah wah.. kena tangkap kang huhuh

Falsya said...

hamboi hamboi hamboi..hahaha..kalau kucing cute la kak..kalau manusia mmg hurmmmmm...hahaha

Mrs Velentine said...

so sweet////

QasehnyaRania said...

aiii..pergi jauh2 ..malu aii tau :D

morning kak fieda :D

are_lin@yu said...

alahai sweet nya akak..hiihi

Nida Mohd said...

bukan mesra lagi kan siap berpeluk bagai..hehe

shazila mohd gazali said...

yeeee...comelnyer..hihihi..sapelah yg ajar yer...

mama aryan said...

ala tomey..tomey...

Fiza Rahman said...

Comelnya. Pandai plak tu posing ☺☺

IntaNBerliaN said...

alahaiiiii sweet sungguh ni

Intan Akma said...

kiut nyer..pandai polok

Ros said...

Assalamualaikum Fieda,

Romentiknya...he.he...
Binatang pun tau macam mana nak berkasih sayang kan Fieda he.he...

mama tisya said...

romantik tul

Yana Libra said...

hehe..comel..kucing xpelah~~~ :P

izan mama mia said...

mmg romantik sangat...agak dah kawen ke deme tuu yer..hiihh

sHaRiNa eLyaNa said...

hahaha..comel

Cik Nur said...

kikikiki..comei sangat..!

kalau manusia buat gitu..alamatnya kena sergahlah..

Cik Aini said...

alolololo
comel la plak..
sweet je tgk :)

Shida Radzuan said...

ewahh hehee :)

Mimi Azirah said...

jelesnya sy tgk

Mimi Azirah said...

done u mobile blackberry

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah sakan bercengkarama

9n0L4 said...

hehe. tang peluk tu paling tak menahan skali.

deno said...

memang sgt romantik kucing nih^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.