Friday, 18 January 2013

Banner aka watermark baru

Comey tak...??ni la banner baru saya aka watermark juga...saya dh tentulah suka sgt2 sbb ada kaler purple dan pink..pastu mmg dh lama saya nk ada doodle sendiri..dapat kepala camni jer pun jadi lah..banner ni dapat jugak saya guna buat watermark..kan sng dh jadi 2 dalam 1..


Tgk tu dia senyum nmpk gigi..mcm saya lah kalau ambik gambar tak sah tak nmpk gigi...itulah yg saya request kat Nieza...tukang buat doodle ni..terer betul Nieza buat doodle ye..comel semuanya...
Berminat jugak ke....?? boleh jer tempah kat Nieza...harga banner macam saya ni RM10 satu..
Saya pernah buat entry utk Nieza aritu..Klik Jom tempah doodle..boleh jer request apa style yg korang nak..

*Amboi semuanya baru tahun ni ye..template baru,banner dan watermark baru..hehehe..
Al maklum lah blog dah berusia 2 tahun..meh la ucap happy besday kat sini..komen pun berkemungkinan boleh dapat hadiah..

10 org bagi komen best..:

QA's ~ mamapapa said...

comelllll:))

Mrs Velentine said...

comel mcm tuanya

Nida Mohd said...

comel comel comel..

Mimi Azirah said...

comel je

QasehnyaRania said...

cantik :D

wan nurul hezrina abd halim said...

Suka sgt dgn header,banner n watermark2.

IntaNBerliaN said...

comel je :)

Deqla manjew said...

comel momelnye...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kiut sungguh banner kak fieda

9n0L4 said...

comelnyeeee. jaa pun nak tuko header dari bln satu aritu. tapiiiiiii. mase semput nak buat. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.