Saturday, 19 January 2013

JOZAN juara Maharaja Lawak Mega 2012

Seperti yg saya jangka JOZAN pasti boleh menang malam ni..yess..akhirnya RM500k milik JOZAN...
Tak sangka dalam sakit2 pun Johan muncul buat suprise..Untuk persembahan pertama Zizan membawa watak Ustaz Azhar Idrus dan Johan muncul sebagai Awie..mmg gamat stadium tu dibuatnya.


Dan untuk persembahan kedua Johan membawa watak sebagai pengacara radio Era dan Zizan sebagai pendengar radio..sakit perut gelak dengar Johan nyanyi lagu Najwa Latif versi Tamil....adoi...


Tahniah juga buat JAMBU yg menang tempat kedua dgn hadiah bernilai RM250k..tapi saya rasa persembahan pertama JAMBU agak kureng sikit la..macam takder isi lawaknya...but persembahan kedua mmg best...watak ayah dgn anak perempuan..

  

Tempat ketiga pula jatuh kepada SHIRO (RM150k) hebat juga persembahan mereka malam ni..dua2 persembahan best...persembahan pertama ada watak Tok Adi penggali kubur dan persembahan kedua sebagai pasangan suami isteri...mmg best la...

  

Boboi menang tempat keempat (RM50k) yg mana bagi saya persembahan dorang malam ni best jugak....terutama persembahan kedua...mmg sakit perut saya ketawa tgk Nabil jadi Ning Baizura,Bandi Amuk,Harun Salim Bachik jadi Ella dan Afdlin Shauki jadi Hafiz dan Zainal Abidin...

  

SAYWHO menang tempat kelima dgn hadiah bernilai RM15k..byk jadinya nilai RM15k tu bile dorang bawak balik ke Indonesia kan....kayoo..tahun lepas pun dapat jugak..pandai Boncil tu joget dan nyanyi zapin tau...

  

Apapun mmg terhibur tengok final Maharaja Lawak Mega 2012 kali ni...

6 org bagi komen best..:

Cik Nur said...

kemenagan yg sudah dijangkakan.. :)

apapun,semuanya hebat2 mlm ni kan.. :)

jaakechik said...

tahniah jozan!

IntaNBerliaN said...

a'aa shiro tu best kan.... lawak toi dorg.. hehee

Deqla manjew said...

giler byk jozan dpt malam tu kan.. 500k tu..wahhh.. kayo2..yg menang 15k tu pun kira dah bertuah la tu..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

shiro pun wani suka kak fieda kihkihkih

9n0L4 said...

mmg dah jangke dorang mng kan. jambu pun bagi saingan sengit jugak. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.