Tuesday, 22 January 2013

Korang suka kuih yg mana...?

Saje je kan tayang gambor kuih pagi2 ni...dah la msg2 tgh lapor...
Kuih mana satu korang paling suka...? kalau saya paling suka no 8 dan no2....
lapor...lapor...



36 org bagi komen best..:

Anum said...

anum suka kuih no 7 & 8

Kniedaz said...

saya tak suka kuih manis...tapi dalam banyak2 tu...suka kuih lapis

Cik Nur said...

uiks..pagi2 tgk kuih ni..terus laperr jadinya.. :)

Nur suka yg no.2, no.3 dan no.8....

kueh faberet.. :)

yg no.2 tu, kat tmpat nur panggil kueh limas.. :)

air tgn makcik nur sedapppp.. :)

Mia Kassim said...

Semua suka...hehe tapi yg paling suka makan yang no 5 tu...

Mrs Lurve said...

suka no 2 dan no 7 tue...

Mrs Velentine said...

semua MV suka..

umi alya said...

2&6

Mrs Velentine said...

done dhc

Masya said...

semuanya pun saya suka hahahahaha....

nuyui a.k.a miss YUI said...

2 dan 3..hihi

Falsya said...

falsya suke 1-7..hehehehehe

Mira Adzlia said...

sy pling suke yg no 3 tu..suke sgt :)

BaTiK_PiNk said...

Kak Fieda,

Kalau ikutkan tekak yani ni, semua tu yani suka...tapi sejak berHerbalife ni, dah lama kot tak makan, in shaa Allah tak craving pun.

Erk..menjawap soalan tak Yani ni...hehe?

Kakzakie said...

Kakak suka no. 4, 5 dan 8.
Fieda nak bagi kakak ke hihi...

Deq's Qienz said...

dq suke 3 4 dan 6..hihii

Pink Lavender said...

suka no3!!!!

lelamaisara said...

sya suke kuih no 2 dan 5..sedap nye....nyummmm

Qhaifa Nur said...

suka no. 4, 6...sedapnya dapat makan sekarang....

QasehnyaRania said...

saya suka no 1 dan 8 sebab selalu buat.lagi satu senang nak buat..hihi

kalau suami suka no 2.itu la yg dicari bulan puasa.sbb bini tak mo buat..hihihi

Arina Shamsul said...


kalau mama semuaaaaa suka.hahahah

Nida Mohd said...

saya suka semua..haha

shazila mohd gazali said...

semua suka kecuali no 3.... kuih bakar paling best....no 5

Ratu Hatiku said...

semua saya suka...kecuali no. 1 dan 5.... hihihi

ct cheery said...

cheery suka yg no 3 and no 8 tu..hehe..sedapnyer

ros_reeza said...

Ros pilih 4 dan 7.. kak Fieda nak poskan ke kuih tu pada Ros?.. hahaha

mama aryan said...

no.6 sebab ada kenangan dgn kuih tu,masa sekolah2 dulu..huhu

Deqla manjew said...

aduii camner nk jwb ni.. deqla x leh tgk gmbrnya. hukhuk

lynndamya said...

semua kuih manis, sy xminat sgt, sy suke karipap, cucur badak pulut panggang dan semua yg xde kat sini, haha :p tp cntik pic kuih tu :D

IntaNBerliaN said...

kita samalah kak fieda tp saya tambah lg 1.. no 6.. hehhe

Yana Libra said...

semua sedap! :)

sHaRiNa eLyaNa said...

suka smua skali hehe

Puan Kutu said...

aiman paling suka no8.en suami paling suka no 6..sy suka 1-8 boleh?haha

Shida Radzuan said...

2 3 6 8 heheee :D

Mimi Azirah said...

suke kuih no 3 n no 6

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani suka no 6 n 8

9n0L4 said...

jaa suke kueh no 2. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.