Thursday, 31 January 2013

Layan lagu Sayang-SHAE

Pernah dengar lagu ni...? mmg tgh top...pasang jer radio tak sah kalau takder...budak bertiga ni hari2 duk pasang kat tv guna pen drive sampai saya pun naik syok gak dengar..saje layan2 time masak...hihihi..takder alasan dah ye kalau nyanyi kat dapur nanti kawin dgn org tua....kikiki....nak tau tak masa zaman sekolah2 dulu saya ni mmg kaki menghafal lagu...sebut jer lagu ape sume tau...dh berumur ni lupe lirik sokmo dah....skrg dah turun kat anak2 plk...



Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

[Ulang dari awal]

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

Jangan ragukan cintaku
Percaya sayangku
Jaga hatimu untukku
Ku menyayangimu
Semangat hidupku
Ku tetap untukmu
Cintaku selalu milikmu



boleh tgk klip video lagu ni di sini..penyanyi lagu namanya SHAE..sape ntah..penyanyi seberang kot..
sebelum lagu ni fenemone lagu untuk dia hey..untuk dia hey....ni ber sayang sayang plk..lagu rancak budak2 mmg suka la..

22 org bagi komen best..:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Fieda.Apa kabar?Lama k.atie xsimnggah kat sini.Windu nk bc n3 fieda yg k.atie trlepas....(^_^)

Budak Kampung said...

"syg apa khabar dgn mu
disini ku menuggu dirimu"

sweet ^_^

Mrs Velentine said...

suka lagu ni juga....

Mrs Velentine said...

done .lactacyd

Nad MamaZN said...

Zakwan pun pandai nyanyi lagu ni, hehe
Catchy,.sedap jk dgr
Aah, shae ni org seberang

Masya said...

suka jugak dgr.. lagu dia santai kan...

IntaNBerliaN said...

kne dgr baru tau lagu apa sbb saya bkn jenis hafal lirik.. hihii

Sally Yatiey said...

lagu ni best ;D hee

Anum said...

layaaaaaaaaaaan

lynndamya said...

hahaha, memang kena penguin tu berjoget dgn lagu shae yg rancak tu, hihi comel jer, rase tgk pon nak bergerak sekali ikut~ haha :D

lelamaisara said...

hehhe..akak pon layan lagu ni..sya pon layan lagu ni...

Cik Nur said...

nama penyanyi ni shae la kot kak...
carta era minggu ni ade dia...

best lagu ni... :)

Irfa said...

lagu feberet anak kecit saya ni
berjoget dngar lagu ni

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok gak layan lagu ni..hihi

Sue-Rya Qistina said...

shae ni dari indonesia kalau x silap

Chic Na said...

lagu ni tgh hot sekarang kan.

Deqla manjew said...

lagu ringtone deqla...hihihi...

sHaRiNa eLyaNa said...

sha suka lgu ni..ngm ngn sha n MR A hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

suka suka suka lagu ni

Yana Libra said...

suka lagu ni jugak! :)

Mimi Azirah said...

officemate sy minat sgt lagu nih

9n0L4 said...

best lagu ni. i loikeeeee. sedap di dengar. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.