Thursday, 10 January 2013

Lipstik Collagen D'herbs

Aritu tgk ramai kawan2 duk pakat guna lipstik ni...jadi teruja juga rasa nak membeli...hargnya RM25 sebatang...ni bukan setakat lipstik ye tp sekaligus dapat merawat bibir kita...lipstiknya seperti lip gloss dan lepas dah sapu kat bibir warna bibir akan berubah jadi kemerah merahan...ikut kaler darah kot..saya guna kalernya jadi seakan2 pink..nasib tak jadi merah terang benderang...



30 org bagi komen best..:

uNa said...

salam fieda..una puna ada beli jugak lipstik ni..gara2 terpengaruh dengan iklan..hehe..gunanya jarang2 skali..mls..so, xtau ler betul2 berkesan ke tak..

Kakcik Nur said...

Kakcik sekarang da malas nak pakai lipstik... Mungkin sebab usia kian senja kot... :)

:: Mrs.Eady :: said...

ade dah nie :)

Deqla manjew said...

wahh boleh tukar kaler ikot darah ehh... nmpk menarik..

baby comel said...

Bibir sy luka skg ni. Elok x kalau pakai time2 cmni ye?

umialya said...

tunjuk le bibir sexy fieda..

shazila mohd gazali said...

wahhhh... makin cantik lah kak fieda kita ni....hihihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui pon nak try nanti..

are_lin@yu said...

samalah ayu pn baru try..hehe

Kakzakie said...

Oh.. ada lipstik collagen ye fieda. Mesti bagus ni.

Sue-Rya Qistina said...

wahhhh..menarik ni. produk D'Herbs ye kak?

zila manaf said...

hahaha mak kita ada bagi satu kat kite...lohhh ikut warna darah ke...warna merah ngah...tp merah yg cantik ecececehh

Qhaifa Nur said...

bagus lipstik ni...
bukan saja cantik..bibir kita pun dia rawat sekali.......

Mayang ABDUL RAZAK said...

ishh bestnyer.. dulu2 mak saya ada guna lipstik camgini .. ingat lagi .. masa taim gedik2 dulu tonyoh tak hinggat .. ye le sbb dia x de warna kan ala2 lip gloss masa memula apply kat bibir pas tu dia akan pelan2 berubah warna kannn... hah sekali amik ko merah mak ngah... abis kawan gelakkan...

Falsya said...

mcm menarik jer..tp falsya jarang pakai liptip...

Cik Nur said...

Nur pun pakai lipstik ni..kelemahannya cuma satu. iaitu mudah patah..n sedikit lembik/cair...

Mira Adzlia said...

wah..kita geng la..sbb sy pun pki lipstick ni jugak..hihi

shidaR said...

mcm menariklah kak fieda.. ^_^

Mrs Velentine said...

Wah mcm best.nak crinfo pasal lipstick ni lah

Cik Rongoks Ika said...

ika xsuka pakai lipstik.hehehe

Zul Zlancer said...

Lipstik ni keluaran syarikat mana eh? syarikat melayu ke?

Kesungguhan dalam berniaga

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani pn dh ada satu kak fieda

Mimie said...

sy pernah pakai lipstick nih dulu tp dh stop sebab bile pakai terlalu merah....

sHaRiNa eLyaNa said...

sdg mmakainya..emm..padan la sbb sha putih hehe

sHaRiNa eLyaNa said...

white bru muncul !

IntaNBerliaN said...

a'aa sy ada gak lipstick ni.. menang ga lya aritu..

Si Matatajam said...

M pun guna gak..hi hi..lembab ja rasa bibir ni

sal ya said...

saya pun ada.

wan nurul hezrina abd halim said...

Nurul memg pnguna tegar.hehe

9n0L4 said...

stkt ni pakai body shop. teringin jugak nak pakai yg kolegen ni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.