Tuesday, 1 January 2013

Selamat Datang 2013

Selamat tinggal 2012....banyak kenangan kulalui bersamamu..



Selamat datang 2013...moga tahun ini akan lebih bermakna buat daku sekeluarga...


Azam saya tahun ni nak turun berat sikit..dah kembang sana sini...kalau tak silap dah 2 tahun azam yg sama tp nape tak menjadik ye...adohai........tapi kali ni dah jumpe dgn Felinna....Inshaa Allah pasti boleh...
Apa azam korang tahun ni...??


31 org bagi komen best..:

izan mama mia said...

singgah pg tahun baru..mg tahun baru bw sinar lebih cerah dan lebih kebahagiaan dunia dan akhirat..selamat thn baru,,kak fieda

Hanif Idrus said...

Datang sini nak mengucapkan Selamat Tahun baru 2013....semoga persahabatan kita kekal berkekalan

Aju Mohit said...

samalah aju pon guna felinna tapi dapat hadiah masa wat makan2 kat opis aritu ;), aju berazam nak jadi ibu yang baik kpd 3 org budak itu ;)

ieda said...

selamat tahun baru fieda !

semoga kedatangan tahun baru membawa seribu rahmat buat fieda sekeluarga ;) aminnnnnnnn

Ummi Iman said...

Selamat tahun baru fieda. Semoga impian tercapai. Setiap tahun azam kehidupan sentiasa dirahmati Allah.

Karukord Jagau's said...

semoga azam tahun ini berjalan lancar :)

selamat tahun baru :)

QasehnyaRania said...

as-salam selamat tahun baru

nak juga berasmara dgn fellina .hihi

Deq's Qienz said...

slmt thn baru kak.

Chic Na said...

selamat tahun baru kak. ;)

Nida Mohd said...

Slmt tahun baru kak fieda..

Deq's Qienz said...

hapi new year kak ;)

Yana Libra said...

selamat tahun baru kak~ :)

azam sy nak kahwin..hehe~ :P

umialya said...

entah le, akak xder azampun tahun ni.. bolehkan?

sHaRiNa eLyaNa said...

slmt thun baru kak

sHaRiNa eLyaNa said...

done digi

dya bunga said...

samalh azam kita..hihi

Puan Kutu said...

selamat tinggal 2012.selamat datang 2013..selamat tahun baru kak fieda!

IntaNBerliaN said...

azam sy thn lps nak tambah anak, alhamdulillah tercapai... emmm thn ni... apa ek.. xda azam la plak.. hihii...

tapi saya akn cuba seimbnagkan masa berblog n masa bersama anak... moga income berblog lbh dr thn lepas... hihii.. bkn pe, bkn pe, ank bertambah, so belanja ank pun bertambah jugak.. hehhe

IntaNBerliaN said...

done sunway

Mrs Velentine said...

selamat tahun baru..azam sama mcm kak juga berusaha kempiskan mana2 dgn felinna..haha

N.Aima K said...

Happy New Year ;)

Ibu Lala said...

selamat tahun baru fieda. azam saya pun nak kurangkan berat yng berlebihan tu. tapi x tahu la tercapai ke idok. fieda guna felina jugak ye. ada perubahan tak?

Cik Nur said...

a'ahkan..nur pun nak cuba terunkan berat badan..hihihi..

kira azam baru jugklahkan..hihih..

apapun, selamat tahun baru kak.. :)

::EIDA:: said...

Selamat Tahun baru akak =)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat tahun baru k.fieda...semoga tahun baru ni lebih bermakna utk kita semua

sal ya said...

setahun dah kita tinggalkan.

wan nurul hezrina abd halim said...

azam tahun nie banyak secara menyeluruh nak lebih bagus dr tahun lepas..nak baiki diri dr semua segi..insyaallah

lelamaisara said...

selamat tahun baru kak fieda....

Che Rosliza Che Mat said...

Selamat Tahun baru fieda...Sama ler...nak kurus jugak hihihi

9n0L4 said...

slmt tahun baru kak fieda. ;)

Mimi Azirah said...

azam sy nak jd lebih sihat n kaya...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.