Thursday, 31 January 2013

Setia hujung nyawa episod 24

Terasa nak share drama Setia hujung nyawa sbb dh nk sampai ke penghujung ni makin syok la plk.. sedih tgk episod 24 ni tadi..mana taknya mereka dh hampir berbaik dan bahagia namun hanya sementara..dugaan melanda lagi apabila Zain koma kerana kemalangan jalan raya dan Hady dan Eriza tak habis2 cari jalan nak pisahkan mereka...mmg sedih la..



Kalau nak tgk dari awal episod boleh klik sini

24 org bagi komen best..:

Chic Na said...

tak suka betul hady ngan eriza tu.

Seneorita Baharin said...

huhuhu...sedihkan epi24 neh..n geram gila kat hadi & eriza tu..xhabis2 nak kaco umahtngga org kan..haa kan dah teremo..hehe

kayyana said...

tulah bru nak feeling bile si zain ngn el nk berbaik tau.. mcm pengantin baru plak.. hihihi

Cik Nur said...

geramkan tgk epison tadi....
sibukkk je yg dua org jahat tu...
Grrr..!

FarhanahAdzlan said...

tulahh geramm bebeno tengok dorang jahat gilerr! tapi takpelahh last2 zain ngan EL akan bersatu jugak hehe :) tp episod tadi sweet dan sedih huhu

Misz Mieza said...

Sedih kan ? Macam2 dugaan dorang nak idup bahagia bersama.. Sakit pulak ati kite ni tengok si Eriza ngan Hadi yg tak abis2 nak merosakkan hubungan rumahtangga orang tu.. Ish!

Nida Mohd said...

aah memang sedih tadi kaka..kesian el ngan zain..kalo ikut novel nnt rahsia zain akan terbongkar..sama-sama kita tengok mgu dpn..

Nieyxzha Hassan said...

tadi dah tengok kat tv sama-sama dengan hubby..hubby buat muka jer..hahaha...tak pokus so continue tengok semula tadi...hahaha

geram kat hadi tu..giler betul..tunjal dahi kang!! >_<"

adianiez AIDA said...

semlm aida tak tgk episod ni tau. gi reunion dinner dgn member. layan jap ni hah :-) kuar air mata ku skit kat ofis ni hi hi hi...

nuyui a.k.a miss YUI said...

geram plak tgk smlm..

Masya said...

episod yg ni romantik sgt bile zain dah berbaik dgn el, tp x sangak pulak dia kemalangan alahai sedih balik...

Deqla manjew said...

dah lama x tgk.. thx donlod video kat sini kak... :)

Sheqynne Hotloverzs said...

but scene yg sweet dlm episod ni plg best .. hehehe ..

sHaRiNa eLyaNa said...

makin best cerita ni hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

minggu ni last kan...xsabo pulak nk nengok hehe

Mrs Velentine said...

sedihkan..hari ni punya pun sedih

Mrs Velentine said...

sedihkan..hari ni punya pun sedih

Mrs Velentine said...

done white my

Mrs Velentine said...

done milk deal

Mrs Velentine said...

done i phone 5

IntaNBerliaN said...

wah, kak fieda buat siri ni lak yer skrg... uv up cam adam hawa la ek.. :-)

wan nurul hezrina abd halim said...

suka citernie=)

Mimi Azirah said...

nk download la citer nih

9n0L4 said...

emosi gile tgk cite ni. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.