Thursday, 31 January 2013

Tolong jangan biadap

Ape hal pulak ni...? selanjutnya boleh baca kat sini.



27 org bagi komen best..:

cweet pinky said...

wah , panas ! singgah sini dari prt blogger :D

Anum said...

macam2

Irfa said...

byk blog ulas psl ni
klu kita di tpt family dia pun sedih
kan?

mama ila said...

alahai..ila suka jugak shila ngan sharnaaz..cumanya kalau boleh jgnlah terlalu menonjol sangat...nie tiap kali ucapan ada cintahati sayalah.. love u lah..huhu

umi alya said...

suka lakonan ND Lala.. opsss terlari tajuk asal

QasehnyaRania said...

habislah syahnaaz..bakal pak mertua dah warning

Ujie said...

apa citer tu..mcm panas je..

Mira Adzlia said...

ni mst ada kne mngena dgn sharnaaz

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm2 hal..

p/s: haah, itulah nama yui kak =)

ieda immi said...

hurmm macam manalah nak jadi mertua dan menantu nie errk huhu

Sue-Rya Qistina said...

baru je up entry psl ni. mcm2 kan diorg ni

myfreeminded said...

hehehe... belum kahwin dah ada cerita tak best, tak tahulah bila dah kahwin camnr lak...

Ibu Lala said...

over la pulak kan...

Qhaifa Nur said...

kenapa jadi begini..bikin panas saja

Mrs Velentine said...

dulu ok skg??

lelamaisara said...

habis la shanaz... bakal bapak mertua dah marah tu..huhuuu

jaakechik said...

macam2 isu la skrg ni, retiss ni hidup ngn kontroversi jer memanjang.

izan mama mia said...

ish depa nie..elok kawenkan jer...

ros_reeza said...

hot story.. hot story.. emm, macam macam..

Cik Nur said...

erkkk..macam2lah...
apapun, harap semua baik2 saja. :)

Deqla manjew said...

haihh mcm2 la.. jadi ke x sheila ngan sharnaaz ni eh? wait n see je la..huhu

sHaRiNa eLyaNa said...

emm..hehe..no komen

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mcm2 hal dorang ni

Yana Libra said...

habislah diorang..harap semuanya ok~

intanfirdaus247 said...

rasanya masing2 ada salah dan silap..hmmm

wan nurul hezrina abd halim said...

mcm mana lah nak kawen ngn bakal mertuapun perang..bila kawen sah2 pening kepala takder restu..

9n0L4 said...

hadoi laaaaa budak zaman skrg ni. tu laaa expose sgt, jadi mcm ni dah susah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.