Tuesday, 5 February 2013

Bukan lupe tapi tak ingat....kikiki

Hadiah brooch untuk kawan2 yg menang di entry ini sebenarnya saya dh siap bungkus..konon nak pos la Sabtu baru ni...dah siap2 simpan dah dalam paper beg nk pergi pos kan...sekali pagi tadi td tu diaaaaaaaaa.....saya terpandangkan paper beg yg terselit dalam almari......aiyakkkkkkk....rupanya saya terlupe la nak pos....hihihi...arini atau esok saya pos yer...nanti kalau dah dapat jgn lupe inform tau...


36 org bagi komen best..:

Saya Disini said...

busy sangt smpai terlupa tu..hehe

Anum said...

hehe

Che Rosliza Che Mat said...

Biasalah tue...umur meningkat nie hihihi

Deqla manjew said...

haha... teringat lagu safura tu... takpe la kak, janji pos... janji deqla dpt brooch tu..hikhik

izan mama mia said...

heheheheh...
er kak fieda..thn nie..usia kita berapa yer..malas dah nak ingat..hahahah..makin tua laa kita..makin lupa..kikiki

Masya said...

tahniah bua semua yg berjaya....

ieyda said...

xsabar nak tunggu hadiah dari akak....thanks kak..hihihii

kekapas berceloteh said...

hehee, boleh lak lupa. nak kene poke montod kak fieda ni >.<

Kakcik Nur said...

Takpe, lupa adalah dimaafkan. Bukan sengaja tu. :)

Tina Othman said...

=)

nyaris jugak terpandangkan kalau tak harus lupa lg hehe

Kniedaz said...

wah....yg dapat nanti mesti seronok!

are_lin@yu said...

wahh byk tu..stem 1 sampul bpa kak?

Nad MamaZN said...

Ooo, patut la x sampai lgi, hehe..
Nk.tnye segan, haha!
Ok ,xpe saya tggu =)

jaakechik said...

wott..wott... sabar menunggu....heeeee

Ummi Iman said...

Tak ingat... Lupa.. ;) saya pula ingat tp tak sempat2 nak pos utk mereka yg ....

shahdiana said...

kes bukan lupa tapi tak ingat ni selalu jadi kat yana kak fieda...hahahaha

Mira Adzlia said...

hihi..congrats buat pemenang

syawalsimpsons said...

takpe..dimaafkan..ikikiki

N.Aima K said...

wah!! seronoknye yang tunggu parcel nih!

Nieyxzha Hassan said...

Uiks..camane leh tak ingat ni..huhu

Intan Akma said...

tu la baru nak tnye bila hadiah nak sampai..hihi tapi cam tak patut lak nak tnye kt org yg nak bagi hadiah

Solehah Shamsuddin said...

wah banyaknya yg nk dipos... :)

Mimi Azirah said...

jnji akak dh pos

Mrs Velentine said...

insyaallah kalau dah dapat MV gtau

Qhaifa Nur said...

tahniah buat mereka juga...

wan nurul hezrina abd halim said...

wahh apakah itu??hehe

Bui Junaidi said...

BIASALH KALAU DH BYK BENDA NK BUAT MESTI ADA YG AKAN TLUPA..:)

Jemarisuri said...

uwaaa...js pun slalu terlupa...hikhik

Aju Mohit said...

hehee sekali tak ingat daaa

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda....seronoknya siapa yg dpt hadiah tu nanti...

Cik Nur said...

hehehehe...
kadang2 nur pun boleh terlupa benda2 penting... :)

ANIM said...

ternanti-nanti si dia tu, fieda..

IntaNBerliaN said...

sekali sekala xingat.. hehhe

Ibu Lala said...

Alorrr bestnye dapat adiah. Tapi saya tak dapat pun....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tahniah utk semua yg berjaya

9n0L4 said...

jaa ade gak kan. hehe. belum sampai lagi kak. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.