Wednesday, 13 February 2013

Cendawan ala2 ladybird

Lama bercuti dari ngadap blog...sebagai pembukaan entry utk hari ni tgk la cendawan ala2 ladybird dari Maira ni...hihihihi...walaupun comot tapi dapat A jugak tu..


40 org bagi komen best..:

Falsya said...

tp kemasssss je falsya tgk sbb color2 xterkeluau dr landasannn..hehehe

Nour Adieb said...

Humaira Iman, cantik nama tu :)

Nurzakiah Hanum said...

hehe pandai2

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi pandai maira kaler..

Qhaifa Nur said...

cikgu sekarang pandai menilai...asalkan cantik dan kemas markah dapat A, tahniah...

syawalsimpsons said...

cumillnyer

mama aryan said...

mmg ala2 lady bird cendawan tu..

Acik Erna said...

cantik dah tu..mesti dia suka sebab dapat A

Mrs Velentine said...

cantik bah kak...hehe

Intan Akma said...

uish...banyak bintang dapat kat tepi tu ;)

Puan Kutu said...

dah boleh kaler tak keluar garisan tu cantik dh la..tak comot pun.pandai maira.patut dpt A..:)

::EIDA:: said...

Fuyooo A tu.. ;)

myfreeminded said...

hehehe.. baru nak tanya betul ke ada cendawan tu, boleh makan ke... rupa2nya.. so cute Maira..

Chic Na said...

comey nyaa..

izan mama mia said...

alamak..gambar tak keluar laa pulak..camanalah rupanya cendawan maira tu yer...

Nad MamaZN said...

Tomei! Hihi

Jemarisuri said...

tetap cantik...mmg kreatif la kan ank2 skrg ni...

Jemarisuri said...

tetap cantik..

umi alya said...

alalalala.. comelnya

Rosmiza Ali said...

Pandai Maira bermain dengan warna.. Ada daya imaginasi.. =)

Cik Nur said...

comel..!
permulaaan yg bgus..lama2 nanti mesti cantik...

Aju Mohit said...

ala comelnya cendawan tu, makan setahun pun tak habis ni ;)

Deqla manjew said...

hahahaha... apapun tetap comel. ;)

Ummi Iman said...

Ingatkan apa tadi :) dapat A. Mesti maira happy

Kakcik Nur said...

Dapat A tu. :)

IntaNBerliaN said...

pandai mairaa ni... cantik je.. xkeluar dr garisan pun dia warna :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh eh tetap comel..hihi

Masya said...

meriah warna maira guna kalau amir x pandai lg nak warna banyak² .. kalau satu gambar.. suka satu warna jer... sampaikan cikgu tegur kene pandai belajar mewarna lg ni hihihihihihi

Bui Junaidi said...

BOLEH TAHAN..HIHI

intanfirdaus247 said...

hahaha..maira, walaupun comot tapi kalernya memang kena..merah hitam..batang cendawan hijau..imaginasi yang bagus

N.Aima K said...

ladybird pun konfius!

Myra Jay said...

Amboi, cantiknya cendawan :D

wan nurul hezrina abd halim said...

ahahaha cendawan ala ladybird=)cantik dia kaler=)

lelamaisara said...

yang penting dapat A tu..:)

Mimi Azirah said...

comeinye

QasehnyaRania said...

la ingt cendawan betoi tadi.lukisan ghpenya.tipah tertipu ;)

Shida Radzuan said...

walaupn xsekata warna dia tp dsbbkn warna dia pelbagai cikgu bg A hehe..kalo dia warna lg terang dan sekata myb cikgu bg A++ bintang 10 yaaayy..heheee :D

shahdiana said...

okaylah tu kan maira untuk permulaan...sekurangnya maira reti letak kaler yang sama untuk benda yang sama...si hasya semua dikalernya satu -satu..telinga sebelah kaler lain...sebelah lagi lain...huhuhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

a'a la ala2 ladybird

9n0L4 said...

hehe. prnah tgk ladybird ke ni. pandai pulak die imagine. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.