Wednesday, 20 February 2013

Fizz Fairuz putus tunang


Tunang seminggu..PUTUS..

Pertunangan Fizz Fairuz hanya bertahan seminggu apabila pelakon itu memutuskan ikatan dengan tunangnya Ahad lalu, selepas mengetahui wanita berkenaan rupa-rupanya sudah bersuami.

“Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang,” kata Fizz, 34, semalam.

Pertunangan Fizz secara diam-diam dengan seorang wanita berusia 26 tahun di Kuantan, Pahang pada 10 Februari lalu, mengejutkan banyak pihak kerana sebelum ini dia hangat bercinta dengan pelakon, Almy Nadia, 27, sejak tujuh tahun lalu.

“Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-olah ‘diatur’ oleh dia (bekas tunangnya) sejak kami berkenalan setahun lalu,” katanya yang menyifatkan kemungkinan dia terkena buatan orang.

Fizz berkata, empat hari selepas bertunang iaitu pada Khamis lalu, baru dia tahu tunangannya itu isteri kedua seorang usahawan berusia 40-an dan mereka bernikah di selatan Thailand beberapa tahun lalu.


*ada terdengar dalam berita ERA FM pagi tadi...macam2 hal ye..nape banyak kes2 pelik skrg ni...
yg perempuan tu pulak sanggup sembunyi status semata mata nak bertunang dgn Fizz..suami dia mana pegi..?

55 org bagi komen best..:

QasehnyaRania said...

sian fizz.mangsa keadaan.
masa bc paper hari tu pon dah rasa pelik tau.. tak da angin tak ada ribut..tup2 bertunang..terfikir juga pasai almy.. sib baik dpt tahu awal kan.. kalau tak... Allah Hu Akhbar

IntaNBerliaN said...

plak dah... yg pempuyan tu pulak.. xmalu ke.. adoiiii... dunia... dumia....

opsttt adakah jodoh fizz dgn almy??... mgkin Tuhan nak uji kesetiaan fizz dkt almy.. tapi adakah almy nak terima.. hehhe... tiba2 pulak, mcvm2 persoalan bermain.. ekekke

IntaNBerliaN said...

done digi

umi alya said...

elok le tu sbb dia sndiri dah aniaya perasaan org len..

hurmmmmmmmmm mulalah cari salah org len, akibat sihir dsb, alasan semata2 (boleh ke komen cenggini...)

Bek Almy cari jer org baru sblm dipujuk rayu kembali

umi alya said...

elok le tu sbb dia sndiri dah aniaya perasaan org len..

hurmmmmmmmmm mulalah cari salah org len, akibat sihir dsb, alasan semata2 (boleh ke komen cenggini...)

Bek Almy cari jer org baru sblm dipujuk rayu kembali

syawalsimpsons said...

mmm....gilo demo ni..adoii

syawalsimpsons said...

mmm....gilo demo ni..adoii

:: Cik Viva :: said...

haishh....macam2..

Mrs Velentine said...

kan dah kena tipu..done digi

Kakzakie said...

No wonder Almy Nadia tak nak komen apa-apa..

najiah shaharain said...

dunia dunia..huhuh.syukur fairuz sedar.

~Hanie Loma~ said...

Salam.. hurmm.. tue la name nye akhira zaman... pengjrannye, pelihara hati... :)

Falsya said...

falsya pun dgr kat radio time nak gie keje td..mcm2 hal la kan kak skang nie...

Nurzakiah Hanum said...

macam2 kan

Masya said...

dah macam cerita adam hawa pulak, tp ain x bertunang lg dlm cerita tu.. baru kene risik kikikikikiki... nauzubillah...

Suliana said...

ye ke. ntah apa2 la diorg ni.. ntah2 almy tu ugut apa2 tak? cewah.. memandai je. haha

Sue-Rya Qistina said...

mcm2 hal la dunia zaman skang ni. pdhal dah kawen, tapi mengaku bujang. sudah2lah tu nak menipu, ke nak glamer sbb nak jadi tunangan fizz je. tak pun dia berangan2 nak berpisah dgn suami dia kot. huhuhu. entahlah...tunggu dan lihat je la

Izan Ishak said...

pelik betul dgn kisah fizz fairuz ni. baru baca pasal tunang dah putus plak ye. hmmm... betul juga tu, mananya suami perempuan tu ye?

:: Mrs.Eady :: said...

balasan Allah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

merepek je pom tu.

Arina Shamsul said...

emmmm....

Cik Nur said...

YaAllah....
Buat malu family je...!
KEnapalah perempuann tu buat mcm tu...

izan mama mia said...

sekali rasa kesian laa pulak kat fizz memmula dl rasa geram sbb bt kat almy gitu...mungkin kuat jodohnya dhn almy agaknya...

pelik pula kan dgn tindakan perempuan tuu

Ratu Hatiku said...

Pelik jugakkan kalau family perempuan tu dah tau anknya isteri org kenapa terima pinangan org lain... alahai...

Mrs Lurve said...

dunia artis nie mcm2...ada je yg pelik2nya

Qhaifa Nur said...

terkejut bila baca metro pagi ni...
moga Fizz cepat - cepat muhasabah diri juga...benda dah berlaku nak kata apa kan Fieda...

N.Aima K said...

"mungkin saya terkena buatan orang" T____T

ayut said...

lame tak jguk ka fieda..tukar dh baju blog...hihihi...
mcm2x kan skrg ni..mmmm

kisah si dairy said...

follow sni...dugaan pada mereka kan...

myfreeminded said...

Betul kan Fieda, adus macam2 lah dunia kita le ni. Dah jadi bini orang pun nak lagi kawin tu.. adussss...

Takut gak Allah turunkan ujian camni kan. Moga allah tetapkan hati saya dan sahabat2 semua untuk terus mencintai dan menyayangi insan yang telah dijodohkan dengan kita, juga menjaga zuriat yang dikurniakan kepada kita dengan sebaik mungkin.

Cik Aini said...

sian Fizz..moga ada jodoh dia dgn Almy Nadia..

Nieda ramly said...

mesti kena gelak dgn almy nadia

Ct Noraishah said...

mak aiii isteri orang? biar betul !!

Ibu Lala said...

apa la motif sebenar tu kan...

tyra lee said...

haha,, klaka pulak...

lelamaisara said...

tu la kan macam2 la kan....kesihan pon ada

Mas Zull said...

Assalamualaikum fieda....mcm2 hal...

CeqGu said...

ish ish ish tak ingat ke pembalasan esok2... hairan betul bila ada manusia yg tak takut dengan panaasnya api neraka ni....

Nora Karim said...

allahuakbar... macam2...!

Puteri Satu said...

dah kenal lama.. tak nak bertunang.. yang baru kenal gak pilih buat tunang... jadila benda pelik2 cenggini..kan... artis.. suka benda2 pelik... boleh citer keluar paper...

Fifi Nadhrah said...

malunye kalau jadi perempuan tu.. :(

Jemarisuri said...

tadi ada gak terdengar kt radio kot...la rupanya cite pasal ni...hurmmm

Yumida Huda said...

macam2 hal kan skrg nih
cantik gak girl tu

Chic Na said...

haihh.. betul ke tak perempuan tu. memalukan je.

ciksengeh :D said...

ada la tu apa2 plan die ngan suami die tu .. kalau tak , takkan sampai macam tu sekali ..

Puan Kutu said...

kesian dia dh terkena..takpelah benda dh terjadi..kena bawak berubat la..:)

Si Matatajam said...

Ek eh camtu plak ka jadinya..macam2 hal la...

Ummi Iman said...

Malunya dgr.. Isteri org. Berani buat mcm tu ya.. Mungkin dia saja nak tunjuk kat suami dia.. gunakan fizz fairuz. Tapi berani sungguh tanggung risiko.

Bui Junaidi said...

MMG TERKEZUT BEROK LA DGR..TP MCM X LOGIK JER DIA TKENA BUATAN ORG..HUHU

Che Rosliza Che Mat said...

tak malu perempuan tue...

Deqla manjew said...

merepek betul laaa... huhuhuhu...

sal ya said...

phenin!!!

yang bernama said...

Ini semua d reka oleh fizz fairuz sndri...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mana satu yg betul la dorang ni

9n0L4 said...

ape nk jadi dh dunie skrg ni. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.