Tuesday, 26 February 2013

Gambar tunang Amar Asyraf (Zain-Setia Hujung Nyawa)


Pelakon yang semakin dikenali Amar Asyraf, 26, hero dalam drama Setia Hujung Nyawa tidak menyorok tentang statusnya, Amar sudah pun bertunang pada tahun lepas, pada hari raya ketiga. Amar merancang untuk menamatkan zaman bujang setahun lagi jika tidak ada aral melintang.

Amar belum sedia mendedahkan siapakah tunangnya. Dia tidak mahu kisah tunangnya turut menjadi paparan media. “Dia memahami saya dan kami bercinta dah lebih dua tahun,” katanya pasal gadis Perak
Hanya nama tunang saja yang dipaparkan di sebuah kolum hiburan, iaitu Arna seorang pengarah produksi terlibat juga dalam bidang teater. Amar bekas graduan Akademi Seni Budaya & Warisan Kebangsaan (Aswara) juga aktif dalam teater.

Ditanya tentang penerimaan peminat setelah mengetahui dia sudah bertunang, Amar yakin peminat sekarang bijak menilai bakat dan tidak kisah walaupun pelakon itu sudah pun berkahwin, contohnya Aaron Aziz yang berjaya walaupun dah kawhin. Dia tidak kisah lewat dikenali tetapi percaya dengan bakat yang dimilikinya mampu buat orang tahu keupayaannya berlakon.

Biodata Amar Asyraf:

Nama: Amar Asyraf Zailuddin
Pendidikan: bekas pelajar Aswara.
Berasal dari Melaka.
Lahir November 15, 1986
Drama dan telemovie : Psikik di Tv1, Kasih Najihah, Nilapura, Dalam Hati ada taman, Penunggu Istana,Dia Bukan Mariam, Kitab Cinta, Qada dan Getaran


Nak tengok ke gambar tunangnya...? Klik sini..

20 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

ermmmmmmmmmmmm

Deqla manjew said...

laa... x leh tgk... klik situ tp kena blocked...huhu...

QasehnyaRania said...

eh..eh..hari tu saya ada tgk pic tunnag dia.tak ingt pulak kat mana..

tarikh lahir dia sama dgn tarikh nikah saya la..suke2.. hihi

15 november tahun tak sama

izan mama mia said...

mg jodoh mereka kuat dan cepat kawen

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dh tgk tunang dia

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani jentik colgate

syawalsimpsons said...

dah tunang yee

:: Cik Viva :: said...

Saje je tau...wat saspen...huhu

Cinta Misteri said...

moga pertunangan mereka bekekalan. zain pown harap tak lupa diri....

sHaRiNa eLyaNa said...

haha mngis darah peminat lau tauuuu

sHaRiNa eLyaNa said...

done nutri dan umobile

Solehah Shamsuddin said...

eh, bila tgk pic dia tunang nampak xsehensem macam skrg. semoga diorang berdua cepat2 kawin :)

lelamaisara said...

ohhh dah tunag upenye....

Fiza Rahman said...

Owh...dah bertunang rupanya.

eita said...

hari tu ada tengok dia berlakon dalam JANJI KITA tv9..
mula2 tak perasan ..bab gaya rambut lain..
tengok lama2 baru tau dia..
masa tu rasa nyer dia ni tak glamer lagi kot

Cik Nur said...

dia ni, kalu rambut kerinting mmg lainkan..xhensem...hihi

Nora Karim said...

lamanya dia bertunang... apapun moga ada jodohnya...

Si Matatajam said...

Katanya dia mmg suka pompuan rambut kerinting cam rambut dia yg asal..

Mrs Velentine said...

comel tunang dia

9n0L4 said...

moge menjadi halal lah keduenye. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.