Wednesday, 6 February 2013

Ku suka Adamu

Tadi gi blog Cik Rose nampak la lagu ni...aduss...best pulak lagu ni ye sejak jadi lagu tema utk drama setia hujung nyawa..dengar lagu ni terus teringat kat EL dan Zain..mmg fanatik betul saya ni ye...sama la dgn Cik Rose jugak...hihihi..kalau tak sebelum ni jarang layan lagu2 Najwa ni..anak2 suka la..


Lirik Lagu AdaMU - Najwa Latif

Merenung ke luar jendela
Melihat kebesaranNya
Mensyukuri segala nikmat
Yang dikurniaNya di dunia
Kau berikan ku kekuatan
Untuk berpegang pada jalan
Walau penuh dengan cabaran
Ku tahu ku adaMu Tuhan
Kerna Kau yang satu
Yang setia bersamaku
Di kala ku jatuh ku bangkit kerna Mu
Ku tahu ku adaMu di sisi ku selalu
Bantulah hambaMu mencari keredhaanMu
Ku tahu ku adaMu
Ku adaMu selalu

*lirik yg penuh dengan keinsafan..moga kita semua akan sentiasa mengingati NYA


22 org bagi komen best..:

Masya said...

suke lirik lagu ni... sebab kematangan suara najwa latif, mula² dgr ingatkan suara shila amzah hihihihihihi... tp shila lg nyaring...

Nurzakiah Hanum said...

layaaaaaaaaaaaan

azievee said...

suka semua lagu didalam cerita Setia Hujung Nyawa...termasuk lagu ini..

Falsya said...

bestkannn..tp bile tgk cite tuh naik nyampah ngan watak ikram..ehhh, ter-emo plak...heheh

Kniedaz said...

Saya suka lagu ni ^_^

Deqla manjew said...

tak dinafikan lagu tu sedap.. pndai najwa latif buat lagu tu.. ;)

Sue-Rya Qistina said...

suka jugak lagu ni. :)

Nur Atirah said...

hehe , saya pon jadi fanatik dengan lagu tu bila tengok cita tu . geram kan dengan hadi tu ! ehehe

lelamaisara said...

suke lagu ni tau..:)

Che Rosliza Che Mat said...

kikiki...fanatik jugak fieda....hubby cr bising asyik tgk zain dlm drama tue..

Nida Mohd said...

saya pun layan jugak wpun tak minat najwa

Chic Na said...

baru je balik dr blog cik rose. jangkit la ni ye. huhu..

Cik Nur said...

bestttt.... :)

Azlan Strider said...

walaupun tak tengok citer setia hujung nyawa tapi sy suka lagu nie..hehehe

Regards,
-Strider-

myfreeminded said...

Anak2 yang suka layan lagu ni.

ciksengeh :D said...

sama lah dengan best friend saya . fanatik dgn el & zain :D

Mrs Velentine said...

suka lagu ni tp bukan penyanyinya.haha

Mimi Azirah said...

lagu nih memg best

IntaNBerliaN said...

tu la, xpasal2 mnyamar jd bedah..hihii

Myra Jay said...

Yup, sama suka gak :D

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

suka lirik lagu ni best sgt

9n0L4 said...

suke suke suke sangat lagu ni. comel. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.