Friday, 1 February 2013

Ponteng lagi dan mai sini uji mata

Arini anak dara saya ponteng lagi sekolah untuk kali keduanya...bukan saje2 ponteng tp sbb dia demam lagi..ntah kenapa tetiba jer pagi tadi masa nak kejutkan dia gi sekolah badan dia panas betul..pastu tak brmaya langsung nak bangun...kesian tengok sbb dia seboleh boleh nak gi jugak sekolah...saya kata makan ubat dulu..nanti dah baik demam baru boleh pegi...pas makan ubat terus dia tertidur balik..sedar2 jer pukul 9 pagi tadi dia bangun terus tanya...dah boleh pergi sekolah ke mama....??tgk tu punyalah excited sungguh dia nak juga ke sekolah...

Tak tau la nape dah sekolah ni kerap plk dia demam..kalau sebelum sekolah dulu demam pun jarang...rasanya dlm setahun tu adalah sekali dua jer..mgkin sbb penat kot dan lagi satu faktor udara luar..kalau dulu duk dlm umah jer...

Ni nampaknya dah kebah sikit dah tu..harap jgn melarat la...Oh ye..arini KL bercuti kan...so selamat bercuti la ye buat warga KL...budak2 ni semuanya sekolah sbb kitaorang duk area Selangor..cuma papanya jer la yg cuti arini sbb kerja di KL..


Ok cer tgk gambar kat atas tu..saje untuk ilang2 boring korang try cari apa yg tersembunyi dalam gambar tu...tapi takder hadiah la...ni saje nak uji ketajaman mata....selamat mencuba...hihihi..saje jer saya kecikkan saiz gambor tu...

updated 4 Feb

dalam gambar tu gambar tersembunyi ialah gambar kepala harimau di sebelah kanan kat rumput sebelah batang pokok 

29 org bagi komen best..:

Lynn said...

As salam kak fieda..lama tak tegur kak fieda kan..

Kak fieda try amalkan scoth emulsion..macam silap eja ni nak cepat hehe..sebab najah selalu jugak demam selsema sejak sekolah nie..so lyn amalkan scoth tu ok jugak..tapi kena makan tiap hari..

ros_reeza said...

ada sesuatu kat belakan dahan tu kan.. macam binatang.. tapi tak sure binatang ape..

Bui Junaidi said...

ADA RIMAU DLM SEMAK..YEY,BETUL..MINTAK HADIAH..HAHAHA

ros_reeza said...

Salam kak Fieda :)

nanti akak singgah entry ni kejap ye,

http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/02/pengomen-setia-januari-2013.html

Nak minta sesuatu.. hihi..

eh, entry akak bulan Jan, 66 ye?.. sama ngan Ros pula :)

izan mama mia said...

kesian maira...cpt sembuh yer..mmg laa kat sekolah mudah berjangkit kalau dmm ker....rajin makan ubat tau...

nak uji mata??..xtau laa xnampak apa yg pelik pun..rasanya ada iras kucing atau anak rimau disitu....kan kan

Cik Nur said...

moga maira cepat sembuh.. :)

Nur nampak dalam semak tu anak rimau/singa kan.. :)
comeii...!

Kniedaz said...

apa dia? malam2 mata dah nak tutup.

Tihara said...

sian maira, penat la tu..tp semangat kan..
macam nampak kepala rimau duk dalam rumput :)

Chic Na said...

cepat sembuh maira. :)

lelamaisara said...

ade binatang sembunyi balik pokok tu kak...binatang nye cicak gergasi kot...huhuuu
moga anak cepat sembuh dari demam...:)

Shaza Amani Hidayah said...

Alahai mata sy x tajam plak....huhu
X nampak ape yang ada dalam pic 2..
Sy dr segmen yg sama Intan Berlian Mega Giveaway....done follow yours.
Singgah & follow me http://groovyfashionshop.blogspot.com/

Solehah Shamsuddin said...

yes solehah dh nampak. tu harimau bintang kan? :)

Deqla manjew said...

owhh kalo dmm bkn ponteng namanya.. moga dia cpt sembuh.. :)

QasehnyaRania said...

ala sian maira..skrg musim panas kak.
saya pon baru je lpas dmm..

kena byk minum air ;)semoga cepat sembuh ye maira ;)

tah tak pasti la..cabang pokok..bla tgk dekat2 geli pula

sHaRiNa eLyaNa said...

katak?

sHaRiNa eLyaNa said...

slmt bercuti warga KL :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

musim kot skang ni kak fieda..qalief pun demam balik ni risau wani...hope myra cpt sembuh yer

Yana Libra said...

dah sihat belum tu kak?

Puan Kutu said...

aiman tahun lepas kerap selsema bila kesekolah..sy agak mungkin berjangkit dr kawan ditadika..

maira pun mungkinlah sbb yg sama..klu sebelum ni jarang2 demam pastu kerap je demam tak syak lg la..:)

intanfirdaus247 said...

moga anak kak fieda cepat2 sembuh yaaa..ameen

Deqla manjew said...

apa eh yg tersembunyi dlm gmbo tu..?? adeyhhh skt mata nk cari.. :p

Mimi Azirah said...

dh jumpe

Che Rosliza Che Mat said...

memang ada kepala harimau...

Mrs Velentine said...

MV nampak binatang kat pokok jer

IntaNBerliaN said...

alahaiii siannya maira... so, skrg dah sihat sepenuhnya ke kak fieda..

IntaNBerliaN said...

alahaiii siannya maira... so, skrg dah sihat sepenuhnya ke kak fieda..

IntaNBerliaN said...

done digi..

a'aaa saja nak tel kak fieda.. nak sembang2 smlm.. hihii

haa tu la kak fieda... xsgka kan.. blm sampai semggu lagi ga tu.. sambutan hangat.. hahha..

eh, tapikan kak fieda, terkejut lak saya, bkn pe, ms sy g bw, ada yg join ga sy tu, siap g terjah lagi peserta lain.. rasa mcm segmen abg ben pulak.. ahhaha

wan nurul hezrina abd halim said...

apa ek mcm ada beruang ek kat belakang pokok??

9n0L4 said...

besor kecik besor kecik tgk gmbr ni tapi tak nmpk jgk gmbr harimau. hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.