Tuesday, 26 February 2013

Putu mayam

Jemput makan...hihi..saje wat terliur kat penggemar putu mayam..sape suka angkat tangan...?
Kat umah ni paling suka makan saya dgn Asyraf..Syahmi dgn Maira suke juga tapi setakat 2 keping dh surrender..Asyraf sekali makan sampai 5 keping..punyalah dia suka...


34 org bagi komen best..:

syawalsimpsons said...

lama x mkn putu ni

Sue-Rya Qistina said...

kak, ni feveret saya ni. siyes! setiap kali pegi pasar malam, mesti cari ni. balik ni nak kena cari la.

tapi putu mayam skang x sama mcm dulu. kalau kt area rumah parents saya tu, diorg x guna gula camni. diorg guna gula merah, lg sedap kot. tp tu berbelas thn lps la. xtau la skang camne

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya lama x makan

izan mama mia said...

jakun laa saya xpernah makan pun..

:: Cik Viva :: said...

kakak opis ni selalu buat pastu bawak opis sebab dia ada mesin putu mayam tu..dia kate dia beli n n buat sendri sebab dia nak jamin kebersihan dan kehalalan...

Deqla manjew said...

deqla sukeeeee.... alahaiii akak ni kejamnyeeeee.... buat deqla terliurrrrr.....huhuhuhu....

Acik Erna said...

assalam fieda..acik paling suka..kalau beli campur yang warna putih ngan hijau

jaa jaa said...

sedapnya kak.. fav ni..

Fiza Rahman said...

Saya peminat putu mayam. Kat bangi ni dah jumpa putu mayam yg sedap ☺☺

Qhaifa Nur said...

susah nak cari bungkus dengan suratkhabar ni...

Falsya said...

falsya kalau makan putu mayam nie selalu makan ngan gule tuh je sbb xberapa sgt suke kelapa..hehe

MaMa3HerOO said...

saje je kan post menda ni..dah la lme x jmpe putu mayam ni..mkn dlu pun mse kecik2 je..he3..skrg susah gak nk carik..

Solehah Shamsuddin said...

wah putu mayam! solehah pn suka :)

Yumida Huda said...

sedap la kak...yg coklat tu ape kak?

Chic Na said...

tak pernah. putu piring selalu la.

eita said...

tak pernah makan lagi..
bak sini sikit

Cik Nur said...

Nur sukaa...!
suka bila cicah dgn gula perang..
teringinnya,... :)

Nora Karim said...

huhuhhu sedapnya.... mana nak cari kat melaka ni? huhuhu

Aju Mohit said...

mmm sedapnya fieda, minum ptg ni dengan kopi perghhh

Nastyna said...

putu bambu ada? nak banyak. hehe

Fendy said...

sedapnyaa....

Mieya Atiera said...

dah lama tak makan putu mayam. Kalau dulu, selalu beli. Tapi sekrang nie, dah jarang dapat jumpa orang jual benda nie.

Ibu Lala said...

Sy pun suka. Psr mlm br ni pun ada beli. Bw dtg opis tp x habis. X sempat nk mkn sbb asyik meeting je.

IntaNBerliaN said...

semalam baru makan putu bambu.. hihii

nuyui a.k.a miss YUI said...

nyum2..sedap tu..

shahdiana said...

yana pun suka ni...feberet dari zaman kecik-kecik dulu....

azievee said...

sedap tu...fav en suami...sy lebih suka putu piring atau putu perak..

Si Matatajam said...

Teringat plak arwah Pak mentua M yg suka mkn putu mayam ni..

Karukord jagau said...

UUIII SEDAP NI....SAYA SORANG 5 KETUI X CUKUP...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani suka kalau ada pasar malam wajib beli hihihi

Mrs Velentine said...

5 ketui..mak ai..Mv kureng sikit..ehhehe

Puan Kutu said...

uwaa dh lama tak makan ni.dulu kt kmpg ada org jual naik moto picit hon..

9n0L4 said...

saye pun suke kak. hehe. lame dh tak mkn. :)

illa sabry said...

area bangi kat mane ye?
susah btl cari yg melayu buat :( sobsobss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.