Monday, 4 February 2013

Setia Hujung Nyawa episod 25

Terlepas ke tgk kat tv...?? jom layan kat sini..



kat entry sedutan untuk minggu akhir ramai yg tanya sape lah perempuan tua yg tak sememeh..tu la EL terpaksa dia menyamar semata mata  untuk jumpe dgn Zain..touching kan...

episod penuh boleh tengok kat sini

21 org bagi komen best..:

Nieyxzha Hassan said...

Geram je tgk petang tadi.. >.<

Chic Na said...

sakit hati je ngan hady.. hihi..

Nao Mei said...

Kesian tengok kisah zain dengan er petang tadi..huhu..nak tumpang nangis pun ada,,,huhu

Nieyxzha Hassan said...

Eh part el ngandung lagi tu..takkan tuan punye badan tak tau..mak pulak yg tau..konpius disitu..ke nieza ada miss

ros_reeza said...

sedih.. huhu

Irfa said...

mls tgk.sakit hati je.huh

Cik Nur said...

xsabar nak tgk episod akhir....

Bui Junaidi said...

X TENGOK PUN DRAMA NI..TP ADIK BUI MMG MINAT

izan mama mia said...

dpt tgk sikit je semalam..jenuh berebut ngan mia..n hubby srh ttp terus...huhuhu

Deqla manjew said...

owhh.. ni yg semlm eh? deqla tgk..sbb minggu akhir xmo skip2 dah... :p

nuyui a.k.a miss YUI said...

geram je tgk.

IntaNBerliaN said...

sy xdapat follow cite ni dr awal.. alisha la sibuk nak tgk cite dia... ibu n abah, ikut je la.. hihii

Ratu Hatiku said...

Xsbar nk tgk ending :D

adianiez AIDA said...

semlm sedih aida tgk el dan zain. kesian diorang. hasad dengki manusia amat teruk kat diorang...

Che Rosliza Che Mat said...

Bengang gan hady...

Ema Blog said...

laaa..dah minggu terakhir...nilah kalau tak layang sangat..hehehe

Mrs Velentine said...

sakit hati & sgt sedih semalam

Mimi Azirah said...

alal nk bis dh

wan nurul hezrina abd halim said...

tensi nurul tgk episode nie.taksuka!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

tingat kt cerita ni

9n0L4 said...

entah pape je si hady tu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.