Wednesday, 6 February 2013

Takut ape tu

Nape la dgn anak dara sorang ni..dari kecik sampai dah sekolah gini la gayanya kalau dia takutkan bunyi bising..kalau kapal terbang lalu pun gini jugak gaya dia..mmg Maira tak suke dgn bunyi bising..kdg2 tu ada gak papa dia nyakat bukak radio kuat2..mengamuk  la dia suruh perlahan kan radio tu..




Punyalah teruk mama dia pulak yg nyakat haaa....hihihi..ni dia tgh takut bunyi bising vacumm..yg saya ni plk sempat lagi gi ambik gambar wlpn tgh sibuk ber vacumm..saje simpan wat kenangan gambar Maira takut bunyi vacumm...

33 org bagi komen best..:

Deqla manjew said...

bingit tinger dia tu kak.. bising2 ni..

Chic Na said...

hihihi.. kesian dia..

shazila mohd gazali said...

hahahaha...aptb maira ni,,..hihihi..klu manja dh nangis terus ....dgr bunyi blender pon takut...hihihihi

umi alya said...

menjaga kesihatan telinga, tak ke gitu?

Anum said...

ingat takut apa tadi hehe

Qhaifa Nur said...

mana tak kekadang bunyi yang macam tuh menakutkan mereka juga...mungkin anak dara sorang ni tak suka bising nih...

Kakzakie said...

Bingit tu yg Maira tak suka. Baik tutup telinga kan Maira:)

nea lopah said...

Rimas agaknye kalau bising2 ni.

Ummi Iman said...

Dah besar pun takut lagi ya. Sama mcm iman tak suka dgr bunyi bising :)

Nad MamaZN said...

Sama ngan nayli...
Abes.dipeluknya kaki time nak blender bwg
Time vakum pun sama...

are_lin@yu said...

alahai siannya dia..hehe..muka anak akk mcm mak dia la.hehe

Cik Nur said...

kasihan maira...
mama dia nyakat dia eh...

Masya said...

samalah amir pun x suke bunyi bising.. jgn kata vakum, kalau bunyi blander pun dia tutup telinga jugak hahahahahaha

::EIDA:: said...

Ida pun tak suka bunyi vacuuuummmmmm

Joanna Yunus said...

sumaiyyah dulu takut bunyi motor tapi skrg dah ok le...

Bui Junaidi said...

ANAK FIEDA NI SUKAKAN KETENANGAN..HIHIHI

Ibu Lala said...

Alor lor lor..sian dia kena sakat dgn mak dia ye..

Kniedaz said...

anak saya takut bunyi guruh hehe

Nida n' Hanafi said...

Salam Fieda..

Sebijik macam anak Nida yg kecik tu... takut bunyi bising.. nasib baik bila dah besar dia ok

wahida said...

dia x suka bunyi kuat vacum tu kot...

anak saya si adik tu pulak kalau saya pakai blender, cepat2 tutup telinga...hehe...

Ratu Hatiku said...

Hehehe.... ksian Maira...
Pnjg rambut Maira ya.. cantik lurus pulak tu...

Mrs Velentine said...

siannya maira...mama nyakat ek..

Solehah Shamsuddin said...

Alahai, cian plak tgk Maira ni. Akak xtanya dia ke kenapa dia takut bunyi bising.

ros_reeza said...

hahaha. sama ngan anak sedara Ros yang nama Nya tu. cukup takut ngan vaakum. ampai nangis2 dulu.. takut kena sedut katanya.. hihihi

Cik Rongoks Ika said...

sepupu ika pon ada yg takut bunyi bising cm Maira nie.

Mimi Azirah said...

mcm2 karenah anak nih kan kak...

Fiza Rahman said...

Hehehe...naughty tau mama nih.

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi...eloklah tue...

izan mama mia said...

dh sebijik rupa perangai mia laa

myfreeminded said...

Alahai comelnya muka masa takut... Hehehe

IntaNBerliaN said...

hahha kelakarlah kak fieda ni.. sempat lg tu ambik gambar.. hihii

tp kalau sy pun sama gak :-)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

la maira takut vacum rupanya

9n0L4 said...

hehe. tu baru bunyi vakum. kalau bunyi org gerudi lubang dinding batu tu lagi bising. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.