Wednesday, 27 February 2013

Wordless wednesday #30 (kasih suami)





*mudah mudahan suami kita semua akan sentiasa menjaga dan menyayangi walaupun kesihatan kita tidak mengizinkan utk menjaganya......
Inshaa Allah

34 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

amin :)

Ibu Lala said...

Amen ya rabbal alamin..

:: Mrs.Eady :: said...

amin, insya Allah..

izan mama mia said...

In Shaa Allah moga saling menjaga...

azievee said...

Insaallah...mudahan2 suami kita dapat menjaga kita hingga Hujung Nyawa yer...

IntaNBerliaN said...

InsyaAllah.. harap2 gitu la..

IntaNBerliaN said...

sanofi

Chic Na said...

InshaAllah..

Kakzakie said...

Doa setiap kita adalah mahu kasih sayang menjadi tunjang dlm kebahagian bersama..

Deqla manjew said...

in shaa Allah kak...mudah-mudahan suami kita jugak mcm tu...

Cik Nur said...

YaAllah..sentiasa mendoakan bertemu dengan suami yang mencintai nur keranaNYA....

ANISRAHIM said...

Amin. Moga kita dikurniakan jodoh yg terbaik diantara yang terbaik, baik baik agama kita, dunia dan akhirat. Amin =D

Masya said...

harap² macam tulah kak.... kan.. ada org kata lelaki ni.. kubur isteri masih merah pun nak kawin lain.. inikan pulak sdg sakit.. tkt dibuatnya...

Joanna Yunus said...

Amin...Biar susah senang kita bersamakan

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga yui peroleh suami spt itu..amiinn.

shahdiana said...

yelah..biar susah senang bersama...hingga ke akhir hayat...amin....

MaMa3HerOO said...

Amin..mudah2an..

dya bunga said...

Insyaallah..

dya bunga said...

insyallah

Qhaifa Nur said...

In Shaa Allah...

AyueJean AJ said...

Insyaallah... =D

syawalsimpsons said...

mudahan2 kan kakak

Tihara said...

insha Allah, sweet sangat kan :)

Ujie said...

sekarang kita jaga dia dgn kasih syg, Insya Allah dia mampu jaga kita bila sakit. Jaga dgn penuh kasih.

Si Matatajam said...

In Shaa Allah..mudah mudahan...

Karukord jagau said...

(^__^)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amin..mudah mudahan

Ema Blog said...

In shaa allah...mudah-mudahan

Mrs Velentine said...

Insyaallah

nik ros said...

insyaAllah.harap2 dapat suami yg mcm tu la kan. ada saat susah senang.

Puan Kutu said...

ameen atas doanya..:)

Nieyxzha Hassan said...

amin ♥

Shida Radzuan said...

insyallah..amin.. :)

9n0L4 said...

same same jage la kesihatan mase mude ni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.