Monday, 11 March 2013

Berzikirlah semasa memasak

Jom sama2 kita berzikir semasa memasak demi untuk insan yg kita sayang..Inshaa Allah...

22 org bagi komen best..:

Marya Yusof said...

As salam Fieda,

Insya'Allah... ingatan yg sgt baik buat semua surirumah tak kisahlah fulltime or not kan ;))

Ibu Lala said...

Insya Allah. Memang amalkan pun selalu.

Masya said...

insyaalahkan.. berzikir ni mmg baik.. apa salahnya amalkan dr membebl masa masak hihihihihihi

Cik Nur™ said...

alhamdulillah..sentiasa berzikir...

Nur pakai tudung mesti akan selawat..
terbiasa mcm tu..hihi

nini said...

yep......banyak benfit dia..=D

Sue-Rya Qistina said...

i like!

Deqla manjew said...

setuju.. memasak kan guna tgn... bukan guna mulot.... bgs cara ni..2 in 1.. hihi...thanks utk perkongsian yg baik ni kak... =)

Mrs Velentine said...

terima kasih kongsi....done kotex

Tina Othman said...

inshaallah, kena amalkan selalu ni

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

In Shaa Allah nak amalkan :-)

sHaRiNa eLyaNa said...

a'ah bgus sunggh ptua ni..insyallah akan d amalkan :)

Nurzakiah Hanum said...

Salam isnin...(^_^)

Si Matatajam said...

Kena selalu praktik ni

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda...menarik ni nak share yer...;)

azievee said...

Sedang mengamalkan Zikir nie time memasak...jangan suami dengar dia ingat kita sebut nama lelaki lain sudah le..hehehe

::EIDA:: said...

baikkk! hehhehe

sal ya said...

jom!!!

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

memang begitu lah yang sepatutnya, air tangan ibu dan isteri tu lebih bermanfaat ..

IntaNBerliaN said...

sama2lah kita amalkan :)

Puan Kutu said...

Insyaallah akan sentiasa diamalkan..:)

Che Rosliza Che Mat said...

Insya Allah....time memasak bolehlah amalkan selalu.

9n0L4 said...

bagus sgt jadikan amalan ni tapi rsnye dh lame tak masak. huhuhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.