Wednesday, 13 March 2013

Ganti brooch baru

Panggilan untuk semua nama2 penerima brooch dari saya yg tak sampai2 lagi tu..mohon jutaan maaf buat korang semua ye..tak tau di mana silap nya sampai ke hari ni semua nya hilang ntah ke mana...sedih saya ni jgn ckp la..Tuhan jer yg tau kat mana brooch2 tu sekarang..Jadi dgn rasa rendah diri saya akan ganti dgn brooch2 yg lain seperti gambar kat bawah ni..tp kali ni saya akan kasi random jer ye..harap jgn berkecil hati....Inshaa Allah saya akan postkan sekali dgn hadiah ga Deqla..


Tepek sekali gambar cek dari Nuffnang yg saya dapat Jumaat lepas...seronoknyer kalau dapat cek gini tiap2 bulan kan...


Keychain pemberian dari Sue dh sampai Isnin baru ni...Sue pun risau takut hadiah ni tak sampai...Alhamdulillah dh selamat pun tiba..


Kenapa ye kblkngan ni byk hadiah yg dikirim kawan2 tak sampai2 dan hilang ntah ke mana...contoh mcm saya kan dh tepek setem yg secukupnya dah...satu sampul RM1..kalau guna pos laju mmg la selamat tapi takkan brooch sebijik pun nk guna poslaju...huhuhuhu...

38 org bagi komen best..:

Nad MamaZN said...

Tu la kak...
Saya penah alami apa akak alami ni
Kak, saya punya takyah pos balik
Takpe, its ok
Takmo rase bersalah k! :)

Farah Waheda Wahid said...

wahhh...cantik brooch tu kak... and congrats dapat cek nuff tu...

izan mama mia said...

alahai..cian kena ganti semula..ish..posmen ni,..apa dia bt ngan brooce tu semua agaknya..

Kakcik said...

dulu kakcik pos hadiah kepada kawan2 guna pos ekspres, bila pos dalam kuantiti yang banyak elok je sampainya. Bila kakcik pos satu, dipulangkan balik dengan alasan pos ekspres untuk dokumen saja... :(

shahdiana said...

wah...cantik brooch baru...seronok sapa yang bakal nak dapat..kali ni kompom tak hilang punya...ehehehhe

Mrs Velentine said...

tak dapat lagi lagi cek...cantik brocch tue

Qhaifa Nur said...

sedih rasanya hadiah yg dipos tak sampai...terpaksa ganti lain...

Sally Yatiey said...

Cantik2 brooch tu! ^_^

jaa jaa said...

ala ciannya..errm tu la akak.. saya brg customer yg dipos pun x sampai2 lagi...sabar jer la yer...

ieyda said...

patutlah kak, ieyda tgu hadiah xkunjung tiba...ingtkan akak xpost lagi, segan lah nak tnya ngan akak..hihihii

xpelah, hanya Allah shaja yg tau barang2 tu semua katne...

mama3heroo said...

cantik2 sumenye..

permatabiru said...

cubit2 hishop

mama ila said...

Cantik2 brooch tu =)

Deqla manjew said...

alahaiii.... sayangnya...cantik2 brooch2 tu smua...deqla pun pelik nape x smpai2 lg... hadiah yg lain smpai...tp baru2 ni ada terima surat minta amek kat pos opis..xtau la brg apa..sbb dah terlewat amek..deqla xtau sbb entah camne ada kat peti surat org lain... sedih... terlps...huhuhu...xde rezeki la maknanya tu...

nens cellection said...

sy pon bimbang nk pos pakai steme..tp x berbaloi la kalo 1 brooches pon tolak kan..

sal ya said...

sedihnya barang hilang. sy pnh jgk kena. kdg2 tu jdk mls nak pos.

nik ros said...

tahniah. bestnyer dapat cek.
ala.siannya. ada yg tak smpai jea.
pos biasa tu lambat tu

syawalsimpsons said...

rezeki tu kak nuffnang..alhamdulillah

shazrina said...

sayang nye ...camane laah boleh jadi gitu ...cantik cantik lak brooch tu ...nway tahniah dapat kuarkan nuffnang ..saye punye berape sen je ..huhu

Masya said...

ntahlah.. kenapa yer.. posmen bkn dah dapat cuti hari sabtu ke.. pttnya lg bgs kot bekerja.. ni jadi lain pulak...

✿ pink velvet ✿ said...

cantiknyer brooch tu sume :)

Irfa said...

banyaknya keronsang
dulu masa pakai tudung bawal harus ada 3 biji keronsang.sekarang pakai shawl..cuma 1 keronsang dan 1 jarum peniti ;)

Irfa said...

banyaknya keronsang
dulu masa pakai tudung bawal harus ada 3 biji keronsang.sekarang pakai shawl..cuma 1 keronsang dan 1 jarum peniti ;)

Irfa said...

banyaknya keronsang
dulu masa pakai tudung bawal harus ada 3 biji keronsang.sekarang pakai shawl..cuma 1 keronsang dan 1 jarum peniti ;)

MyFreeMinded said...

Cantik brooch tu. Nak jugak... hehe.. menyibuk aje kan.

Ema Blog said...

mcm mana boleh hilang tu...

Aju Mohit said...

macamanalah boleh hilang brooch tu fieda, hmmm terpaksalah ganti yg baru ye

Chic Na said...

ada jugak eh kes hilang cmni.

Cik Nur™ said...

ish..bersalah pula nur rasa kak...
kak dah pos kan, tapi tak sampai lagi..bukan silap akak....

last2 akak juga yg kena ganti..sian akak....

akak dah tnye ke posmen tu...?

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Fieda.Akak sihat,Alhamdulilahh.Biasa la tu,k.atie pon byk kali kena...sampul jer sampai tp hadiah entah kemana.Sapa la yg pjg tangan tu :(

QasehnyaRania said...

alhamdulillah :0

dah dapat cek..syoknya.

akak saya dah cash out hujung bulan dua hari tu.agak2 bila boleh dapat ceq ye?

Fiza Rahman said...

Tahniah. Byk juga tu.

IntaNBerliaN said...

yg sy heran tu, semua porg xdpt... posmen yg ambik hadiah tu pos ke x ek.. ke tercicir...

Si Matatajam said...

Cantiknya brooch tu semua.... Hairan yek kemana la menghilang brg yg di pos tu...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

la sian kak fieda habis semua kena ganti blk

Puan Kutu said...

sy pun alami nasib yg sama baru ni.brgnya smp tp ada org amikplak..aduh duh duh.. macam2 la kan

mama aryan said...

alhamdulillah..moga terus dimurahkan rezeki

9n0L4 said...

wow. brooch baru. mane satu la jaa punye. heee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.