Tuesday, 19 March 2013

Hantaran kawin

Sape yg nak kawin tu...ni saya ada idea utk korang wat hantaran untuk buah buahan...ada berani......??hihihihi
apapun mata petai tu cantik betul la..geram pulak tgk..



*ada 200++ komen yg saya belum publish lagi...adoi..ngape la mood nk ngadap blog ni dh ke laut...huwaaaaaaaaa......


42 org bagi komen best..:

Farah Waheda Wahid said...

ha ha ha...hantar petai untuk buat hantaran...

Irfa said...

antara hantaran kawen saya dulu pd pihak lelaki ialah buah dokong..hehe

manis said...

wah sape punya hantaran ni? ekeke..
unik tau.

saya dulu ada letak pisang, konon nak letak buah2 tempatan jugak tp pisangnya sampai termasak sangat duk dalam bakul cenggitu, pastu berderai juga sebiji dua. nasib baik bakulnya penuh, xdelah tergolek2 huhu >.<

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

Kisah Si Dairy said...

ade ke yg bagi petai masa hantaran...hehe

Ema Blog said...

kalau bagi pengantin makan..naya

intanfirdaus247 said...

Salam kak fieda sayang..biar betikkkkk ada petaiiii dalam hantaran n..heheh

Sue-Rya Qistina said...

hohohoho..mcm2 kan

Ujie said...

takut kecik ati pulak yg menerima..

ieda immi said...

MAK AIHHH idea terbaik nie !
ekekek lepas nie kita letak jering lakk muahhaha ;)

Falsya said...

kalau falsya la kan kak yg jd pengantin wat gitu kan,mmg alamat x nikah la sbb awal2 lagi dh amek nasik panas2, amek petai tuh cicah ngan tempoyak gaul ngan cili padi, goreng ikan panas2, makan ngadap hantaran nie..ahahahaha

Nazayiena Ayiena said...

Sedapnya petai tu klu buat sambal ngan udang.

Arina Shamsul said...

kreatif :)

Ibu Lala said...

Dah nama pun hantaran. Haruslah cari petai yang mata buntang camtu...

Mrs Velentine said...

yang lain tue biasa tapi petai luar biasa..done hi shop

Ummiarissa Mahdi said...

weee...petai...saya tak makan...hehehehe

umi alya said...

wowwwwwwwwwwwww cayalah...

nens cellection said...

hehe..cute gak kan..ade brann?

Tihara said...

wahh comey molep petai tu..saya teringin petai jer :)

Qhaifa Nur said...

lepas ni ramai yang akan buat...
kreatifnya....

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda...mengancam bila tengok petai tu...pengantin ni mesti suka makan petai kot...hehehehe..;)

:: Cik Viva :: said...

hahah...kreatif gilerr

fizafantagirO said...

hahaha.. ok jgk tuh.promote buahan tempatan :p

Aju Mohit said...

hihihihi bau yg tak tahan tu ;)

Karukord jagau said...

menarik nih...siap ada petai lagi haaa ^_^

Shida Radzuan said...

wahhh bia betikk kak..xkn petai kot ^_^

Chic Na said...

tak pernah dibuat org ni. hihi..

jaakechik said...

kalau bawak petai buat letak atas dulang hantaran, mau nya merajuk bertahun si pengantin yg menerimanya tu...hehehhehee

Si Matatajam said...

Hadoiiii tak sanggup M nak buat hantaran tu..hik hik hik..

Nastyna said...

GIni punya hantaran, saya pun sanggup terima. hahaha gemok2 petai tu.

Ummi Iman said...

Kelakar pula tiba2 ada petai. Tp cantik petainya ;)

Fiza Rahman said...

Hehehe...tak pernah lagi jumpa hantaran mcm tu, ada petai ☺☺

Fiza Rahman said...

Hehehe...tak pernah lagi jumpa hantaran mcm tu, ada petai ☺☺

Fiza Rahman said...

Hehehe...tak pernah lagi jumpa hantaran mcm tu, ada petai ☺☺

Puan Kutu said...

kreatif gila..kompem org yg bawak hantaran ni bau petai.haha

Cik Nur™ said...

sekali petai tu...
hahahaha....

Deqla Manjew said...

cantik.. kreatif... =)

Bui Junaidi said...

STYLO LA PETAI TU..HIHIHI

N.Aima K said...

ok sngt kreatif!!

IntaNBerliaN said...

petai kalau wat ulam sedap tuh...

Che Rosliza Che Mat said...

petai pun ada hehehe...first time tengok...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

haha sapa sanggup buat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.