Wednesday, 27 March 2013

Ini bukan lakonan

Tengoklah anak dara saya dgn Si Ebab ni...bermanja manja sungguh la...ni bukan lakonan ye..mmg betul2...hihi..masa ni petang..Maira tertido tetiba jer saya tgk Si Ebab pun dah tido gak sebelah dia..mana boleh lepaskan moment2 tercomel mcm ni kan..haruslah saya kena share kat sini



Olololo..so sweet...Oh ye..Ebab ni makin besar dh jadi makin panjang pulak..dh takder dah debabnya mcm masa kecik dulu tu...makan byk tp mmg badan jenis panjang kot..Bagi yg tak tau nama Ebab tu saya bagi sbb masa kecik Ebab ni montel..jadi takkan skrang sbb dia dh panjang nk tukar nama panjang pulak kan....lagpun dia dh kenal dgn nama Ebab tu..kalau panggil laju jer datang..


Geram tgk Ebab masa umur dia seminggu lebih ni..bulat gete..


39 org bagi komen best..:

nuyui a.k.a miss YUI said...

manjanya ebab..

Z ie said...

wah sukanya dia dengan kucing yer... bagus membela kucing ni kak banyak pahala..

syawalsimpsons said...

geramnyer tgk...comey la....manja je ebab ngan maira yee

nens cellection said...

comelnyerrrr!!!...warna die grey skit kan..comelll!!

Sue-Rya Qistina said...

alolololo..comelnya!!!
kucing pun manusia jugak kak.
makin besar, makin kecik dan panjang badannya

:: Mrs.Eady :: said...

comel nyer!!!!!!

Kniedaz said...

amboi..comel sungguh!

Kesuma Angsana said...

eeee.. suka tagk but takut kucing acaner tu !

Deqla Manjew said...

syoknye depa tdo...hihi.. haah kak,, makin pjg..x ebab dah...huhu

Ima Salsuzaima said...

ini betul2 punye..bukan cobaan..hihi

Fiza Rahman said...

Ya! allah...comelnya. TErgelak² say tgk si ebab tu.

Eca Dwinky Asha said...

ebab comel la.

Tihara said...

comey la ebab ni rasa nak pinjam sat buat kucing angkat...mesti maira sayang sangat2 kat dia ni :)

umi alya said...

aloololo.. comelnya, akakpn sukakan kucing tp xleh bawa masuk ke dlm umah sbb si abang ada asma & mudah alergik

nea lopah said...

Dah macam adik beradik..rapat nya diorang ni...chomel nya ebab.

Arina Shamsul said...

hehehehe...pose yang menarik..

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda...geramnya tengok...;)

are_lin@yu said...

aduhai nmpak mnjanya si comel ni..grm tgk!

Mrs Velentine said...

amboi tidur dgn kucing..hehehe...

Mrs Velentine said...

done olay & hi shop

ct cheery said...

comelnyer ebab..jeles lah,nak ada pet gak!!uwaa..

Ibu Lala said...

Alo lo lo. Geram pulak tgk ebab ni. Saje je nak tido
Pelok
Pelok
Kan

BUNDA a.k.a KN said...

mana2 pun ada jer si ebab tu enterfrem..huhu.

Kakcik said...

Comel je gaya si Ebab. :)

izan mama mia said...

amboi kan main mesranya merejka

Masya said...

kikikiki... kemain lg ebam tu yer...

Nida Mohd said...

rapat btl ebab ngan maira

Si Matatajam said...

Manjanya Ebab...

Chic Na said...

comel betul. maira tak tertindih ebab ke? hihi..

eita said...

sekali maira pusing..terus lemas ebab..
hehehe

Che Rosliza Che Mat said...

moment maira gan ebab memang comel...ingat time kecik2 dulu...cr pun suka tido gan kucing..

waddah jannah said...

comelnya!!

Nastyna said...

Sepesen gaya tidur dua ni kan hahaha comel. Ha ah takkan nak panggil "anjang" lak kan.

mama aryan said...

comeynyer...

syiela said...

amboi manjanya ebab... kat rmh saya takde kucing kak... saya ada ashtma

LiYa HaNiF :: said...

alolo... comei je ... lebih kurang je gaya tidonya.. :)

Cik Nur™ said...

alololo..manjanya ebab...

wan nurul hezrina abd halim said...

cumilnya dia tido..yang ebeb masa tecik2 comel betul geram!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

manja betol ebab dgn maira

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.