Friday, 29 March 2013

Landing tepi tingkap

Jom layan gambar2 si Ebab yg nakal ni..geram sgt kat dia ni..



Ni gambar 3 minggu lepas..masa ni Ebab kecik sikit kan...uii..lasak betul suke panjat tingkap..masa ni kat bilik Maira...masa saya masuk tgk2 dia panjat sampai dh tgh2 grill..nasib baik tingkap tertutup time tu..
-------------------------------------------------------------------------------------------------



Yg ni gambar terbaru..chewah..muka macho jer..dia suke landing kat tingkap bilik saya..yg bagusnya sbb dia mmg takkan terjun cuma saya la yg risau takut dia jatuh...tp kat bawah tu ada atap org bawah..kalau Ebab jatuh pun takder la terus ke tanah..boleh la budak2 ni keluar ikut tingkap tolong ambikkan.


Dulu saya risau kalau Ebab duk mcm ni...tapi dah hari2 dia naik tak risau dah...cuma tak berani la saya nk bukak tingkap tu luas2..


Ebab suke tgk pemandangan luar..ye la duk umah apartmen gini susah dia nk tgk luar..tu yg dia suke benor duk kt tingkap tu..nak cari aweks sekali agaknya.


Amboi..tau saya ambik gambar dia berpusing pusing nk tgk kamera jgk tu..


22 org bagi komen best..:

Chic Na said...

boleh pulak dia duduk celah2 tu. nak main nyorok2 kot. ;)

Nurzakiah Hanum said...

tomei2

Cik Nur™ said...

comellah dia..
akak bagi mkn apa...?

Deqla Manjew said...

amboii dah pndai memanjat yer ebab... haihh jatuh nanti kang...beraninya dia.. heee

umi alya said...

amboi2 Ebab, gediknya

are_lin@yu said...

amboi baik pnya posing ni.hehe

Sue-Rya Qistina said...

amboi..kemain landing tmpt best lagi kan. saya selalu dok perhati kucing2 jiran. diorg mmg suka dok kt tingkap sbb kt situ terasa panas n dpt cahaya matahari

HeNRieTTa JoSe said...

Amboi ebab...posing....dok stu, rietta pown ngeri tgk....tpi klu dia dh biasa ok larr...amek angin kot....kt sni skank pnas, rietta pown kdg kdg rasa nk laypark jerr dpn pntu umah...ekekeke...tpi ebab nie mmg sgt comel la...

syawalsimpsons said...

comey la kaka, tp jgn la kasi dier lepak kat tingkap tu lagi...mmmm..takut la...kawan sy kucing dier jatuh dari tingkat 3, sampai kena operate, abis RM1000...pastu 2 bulan je hidup, pastu mati...tu pon hidup, kaki belakang tak leh jalan mcm biasa..kena ngesot...kakak, jgn kasi ebab lepas kat tingkap tau...sayang kat ebab gak ni

wan nurul hezrina abd halim said...

suka duduk tempat terselit2

Ibu Lala said...

tu la kan. dia nak menikmati keindahan alam tu. tu la yg dia dok lepak kat tepi tingkap je tu. nasib la rumah fieda tak tinggi sangat. kalau tak dia pun gayat gak. rumah fieda tingkat brp?

lurun namzar said...

ebab yg suka posing. :)

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda...comel nyer die...:)

::EIDA:: said...

Eh eh? Beraninya akak bg die duduk gitu. Ida tak pernah bukak tingkap. HAHA. Kalau nk bukak tingkap, Mushang kene kurung.. tak beranii.. ida tingkat 4.. menyesal tak sudah nnti kalau jatuh... huhuuhu

fieda said...

Bg dia ikan rebus dan mknan kucing dlm tin tu

fieda said...

Tgkt 1 ana

Che Rosliza Che Mat said...

Kesian ebab tak boleh main kat bawah ya...intai ikut tingkap jerlah hihihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

ebab suka lepak kt tingkap ker tu

Mrs Velentine said...

amboi port landing baik punya ya ebab

QasehnyaRania said...

Pandai ebab lepak amik angin ye..port baik punya cari..hihi

jaakechik said...

boleh dia landing kat tempat yg cinonet tu yer.. risau pulak jaa tgk, tkut terjatuh.

Shida Radzuan said...

pndai kucing akak tgk kamera lg heheee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.