Thursday, 28 March 2013

Pusara Allahyarham P.Ramlee musnah?

Saya jumpe gambar ni tadi kat google...tetiba rasa sedih pulak...Jom sama2 kita sedekahkan Al Fatihah buat Allahyarham Tan Sri P.Ramlee, Allahyarham A R Tompel dan Allahyarmah Puan Sri Saloma

Pusara Allahyarham Tan Sri P Ramlee, A.R Tompel Dan Saloma Musnah - Terbakor

Menerusi beberapa keping gambar yang muncul dalam Internet, menunjukkan pusara Allahyarham Tan Sri P Ramle, seniman agung negara musnah. Biarpun begitu, punca kejadian masih belum dikenal pasti. Turut musnah adalah pusara Allahyarham A R Tompel dan Allahyarmah Puan Sri Saloma. Kejadian berlaku di Tanah Perkuburan Jalan Ampang.


23 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

ya allah

Jemarisuri said...

al fatihah..
kenapa ye jadi camtu ...

izan mama mia said...

tu gambar cam ada pokok tumbang ..

Si Matatajam said...

Rasanya Pokok yg ditebang hempap atas pusara tu..Cer tengok ada batang pokok yg dikerat-kerat kat sebelah pusara tu...

intanfirdaus247 said...

kenapa sampai musnah macam n..diaorang ada nak bina pape ke

nor laila said...

apabila kita asyik sahaja menonton tayangan filem-filem mereka....kita terlupakan sesuatu tentang roh mereka...

syawalsimpsons said...

sedeynyer

Kniedaz said...

Moga pihak tertentu membaikpulih pusara ini dan moga roh arwah sentiasa dicucuri rahmat

Mrs Velentine said...

astagfirullah alazim...sedihnya al-fatihah

Mrs Velentine said...

done olay & white

::NureeN:: said...

tu la.. ada dgr berita semlm...
al-fatihah

maria firdz said...

salam ziarah dan follow...

comel blog nih... :)
http://myfirdz-trulylove.blogspot.com/

Deqla Manjew said...

ish hancur berkecai!! agak2 kenapa eh?? takkan khianat org pulak ?? mcm mustahil jek.. huhu

Mimi afiqah said...

alamak! seram nye sape yang musnah kan tu

mama3heroo said...

Alahai..sedih tgk..nape leh jd mcm ni..

Nad MamaZN said...

Apsal leh jd gini ni
Ya Allah...!

Cik Nur™ said...

sama2 kita sedekahkan al-fatihah..

aReLaN said...

ada terbaca gak tadi.hmmm

wan nurul hezrina abd halim said...

sedihnya barujer buat entry dia..dia lahir sama ngan arwah abah..sama tarikh,tahuntak sama

Ibu Lala said...

ya allah. nape jd camtu.

Che Rosliza Che Mat said...

Mungkin ada orang potong pokok kot...Apa2 pun Al-fatihah buat arwah..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alfatihah

QasehnyaRania said...

Nampak batang pokol dikerat2 tu.
Org tebang atau pokok tumbang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.