Thursday, 14 March 2013

Putih2 melati

Pagi2 layan lagu ni jap...mati2 saya ingat ni lagu org kita..rupanya lagu artis seberang...sebab apa saya ingat ni lagu org kita....cuba tgk liriknya...dua tiga baris lagu tu adalah lagu masa zaman kecik dulu saya selalu dok nyanyi..



Lirik Lagu Putih-Putih Melati-ST12

Siapa bilang aku seperti dia 
Siapa bilang aku cintai dia 
Sesungguhnya aku tak benar-benar cinta 
Karna kau tak seputih melati

Kalau ada hitam pasti ada putih 
Jika hatimu kelam tak mungkin bersih 
Tak usah kau lanjutkan tuk berbagi kasih 
Karna kau tak seperti melati ohhhh

Putih-putih melati 
Merah-merah delima 
Siapa yang baik hati 
Pasti ku terima

28 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

moning singgah pagi

Deqla manjew said...

haah.. lagu zaman kanak2...
putih2 melati ali baba.. merah2 delima meow2.. hihihi..

eh yeke lirik lagu dulu tu mcm tu??? hihi

Sue-Rya Qistina said...

x pernah pulak dgr lagu ni. or maybe x perasan kot.hehehe

syawalsimpsons said...

lama2 layan lagu, mmg best kan

syawalsimpsons said...

lama2 dengar lagu ni mmg best kan

Mrs Velentine said...

saya pun suka lagu ni kak..done kotex

Nad MamaZN said...

Aah tu la pasal.. Masa sy dgr lgu ni
Trus teringat time kecik2 dulu

Fiza Rahman said...

ALaaaa...tak bley view. Tak pernah dgr lagi lagu ni.

Mayang ABDUL RAZAK said...

selalu main dulu nyanyi lagu ni sekarang kalau main2 ngan bb girl selalu nyanyi kat dia sambil wat aksi2 yg comel... comel koo..

:: Mrs.Eady :: said...

layannnn :)

IntaNBerliaN said...

xpnh dgr la plak

IntaNBerliaN said...

done kotex

Si Matatajam said...

Tengah hot lagu ni

Norr Pizz said...

time tdik dulu salu nyanyi...putih2 melati ali baba..hahahahah

Ratu Hatiku said...

ha..igt2 lagu nie... dulu kck2 selalu jerk nyanyi...

Che Rosliza Che Mat said...

best jugak lagunya...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wani suka gak lagu ni

are_lin@yu said...

bez!jtuh cnta ngn lagu ni.hehe

Mieya Atiera said...

lagu feveret terkini :)

Qhaifa Nur said...

lagu ni..suka dengar dulu2..

kayyana said...

pndai kn org seberang buat lagu... gne lirik org kite je... lirik zaman dulu dulu.. haihh.. bilelah org malaysia nk kreatif

Nazayiena Ayiena said...

Suka juga dengar lagu nie bila diputarkan di radio.Kak Nurul pun ingatkan org kita yg nyanyikan....

Chic Na said...

akak pun suka lagu ni? ni lagu favret cik nur ngan cik ai. hihi..

Jemarisuri said...

dh lama tak layan lagu...kadang2 dengar tak tau lagu sapa...hihi

Cik Nur™ said...

suka lagu ni.... :)

kalau dulu kita punya lirik..

putih2 melatin ali baba...
merah2 delima miaw2...
siapa yang baik hati cinderellah...
satu dua tida empat
tekar tempat...

kan..kan..kan...

Puan Kutu said...

rajin gak ekk kak fieda layan lagu2 nie semua.hehe

mama aryan said...

macam lagu mainan masa kecik2 dulu je

9n0L4 said...

suke jgk lagu ni. hehe. memori lagu zaman kecik yg dimodenkan lagunye. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.