Wednesday, 13 March 2013

Selamat Hari Lahir Cik Rose

Selamat Hari Lahir buat kawan seperjuangan dalam bidang blog ni iatu Cik Rose.....saya kenal Cik Rose di alam maya ni lama dah....mula2 kenal dunia blog ni beliaulah antara kawan saya...Umur kami pun sebaya....jadi di kesempatan ini saya doakan semoga Cik Rose akan sentiasa bahagia di samping keluarga tersayang,panjang umur dan moga makin murah rezeki dgn edit blog ye..


Kalau korang nak tau Cik Rose lah yg edit blog saya sampai kiut gini...Nak edit blog jugak...? boleh terjah blog Cik Rose...



22 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

HB

Falsya said...

happy birthday CR..;)

nens cellection said...

hepi besday cik rose..
kreatif orangyer,,;)

syawalsimpsons said...

hb cik rose

AyueJean AJ said...

Selamat hari lahir buat beliau... =D

Che Rosliza Che Mat said...

tq fieda...Semoga persahabatan kita di alam maya kekal selama-lamanya...

Deqla manjew said...

happy birthday kak rose!

lelamaisara said...

happy birthday cik rose

Farah Waheda Wahid said...

happy birthday buat kak rose... jap saya pegi terjah... heee...

izan mama mia said...

HB to u CR

p/s...kak fieda dh sihat ker ??

Acik Erna said...

happy birthday cik rose

Mrs Velentine said...

happy birthday kak rose

shahdiana said...

happy bezday cik rose..semoga panjang umur & murah rezeki...success slaloo....

sal ya said...

sanah helwah CR.

Ema Blog said...

selamat hari lahir utk cik rose

Cik Nur™ said...

selamat ulangtahun kelahiran kak rose...

QasehnyaRania said...

hb buat cikrose juga :)

IntaNBerliaN said...

happy belated bzday cr

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

HB kak rose

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

jentik dysr

Puan Kutu said...

hepy besday cik rose..:)

9n0L4 said...

tak smpt buat entri. skaligus je buat 8 org gsf. hee.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.