Saturday, 16 March 2013

Selamat Hari Lahir Tihara

Selamat Hari Lahir buat kawan alam maya saya TIHARA..antara kawan blog yg saya kenal sejak mula2 saya kenal dunia blog juga...Alhamdulillah sampai ke hari ni kami masih belum terpisah...chewahhh....
walaupun dh jarang komen mengomen kat blog Tihara mcm dulu tapi saya tetap ingat kat Tihara tau...


Saya doakan moga semua urusan Tihara akan dipermudah olehNYA..Moga akan dikurniakan cahaya mata nanti..Inshaa Allah....

Nak kenal2 dgn Tihara klik sini..

21 org bagi komen best..:

Tihara said...

alhamdulillah,terharu pulak rasa sebab saya tak penah sempat nak buat entry untuk kawan2 seblom ni...terima kasih banyak2 fieda..moga makbul doa fieda..aaminn :)

Masya said...

selamat hari lahir kak tihara....

izan mama mia said...

HB Tiha.... dia juga antara yang ozan mula kenal masa mula berblog,..dan melekat sampai sekarang,..

Mrs Velentine said...

hpy birthday kak tihara

Ibu Lala said...

Happy bday tihara

Acik Erna said...

selamat hari lahir Tihara

Nadya Bubble said...

Promosi Rainbow AlQuran & Ribbon Watch! Sehingga 23 Mac 2013 sahaja! http://bit.ly/cd2aQx

BUNDA a.k.a KN said...

selamat hari jadi tihara

Cik Nur™ said...

selamat ulangtahun kelahiran buat kak Tiha.. :)

Deqla manjew said...

owh.. besday sama ngan dq dan cendol rupanya.. hepi besday kak..!!

Solehah Shamsuddin said...

wah befday akak tihara ke.hehe solehah sll gak lawat blog akak tihara tu, tp skrg dh jarang. bz mmnjang je dh ni

Cik Aini said...

hepi besday kak Tiha..
meriah sggh bulam march ni :)

Mieza Jhaa K said...

Hmm bila ek besday kawan blogger saya? xtahu pulak sebab baru kenal tahun ni..

IntaNBerliaN said...

happy belated bzday kak tihara :-)

kayyana said...

selamat hari jadi tihara.. sedapnye nama

Che Rosliza Che Mat said...

Happy Birthday Untuk Tihara...Cik Rose pun dah lama tak singgah blog dia...

lelamaisara said...

happy besday Tihara..:)

Mrs Velentine said...

Hb kak tihara done genting

Shida Radzuan said...

HBB :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

HBB kak tiha :-)

9n0L4 said...

ooo befday kak tiha same dgn clasmate jaa dulu, bleh igtla lps ni. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.