Monday, 18 March 2013

Selamat Pengantin Baru Syahril dan Hanim

Tahniah dan Selamat Pengantin Baru buat kawan baik suami saya Syahril dan pasangannnya Hanim yg telah selamat dijabkabulkan pada 16 Mac 2013 baru2 ni...Majlis telah diadakan di dewan International Youth Centre..Moga korang berdua akan bahagia dan setia hingga hujung nyawa...



Saya ada pergi jugak kat majlis ni tapi tak sempat nak bergambar pun...bergambar dgn pengantin pun guna cameraman dorang jer...cantik kan warna pelamin tu..warna feveret saya tu...



20 org bagi komen best..:

Qhaifa Nur said...

datang sini juga sabtu lepas...
pengantin pompuan member kita...

Nida Mohd said...

tahniah kepada pengantin..aah memang cantik color pelamin tu..

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda...selamat pengantin baru...:)

Farah Waheda Wahid said...

pelamin tu memang cantik kak... selamat pengantin baru buat mereka...

kak, kalau sudi jemput join segmen saya tapi tiada paksaan tau...

http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/03/segmen-featured-me-on-bubbly.html

Mrs Velentine said...

selamat pengantin baru

are_lin@yu said...

wahh cntik..menarik tgk..

:: Mrs.Eady :: said...

selaamt pengantin baru :)

BUNDA a.k.a KN said...

semoga berkekalan hingga ke jannah..

Kesuma Angsana said...

tahniah buat pengantin yer

Chic Na said...

cantik kaler tema. kaler ape namanya tu kak?

Cik Nur™ said...

selamat pengantin baru buat semua....

Deqla Manjew said...

tahniah dan selamat pengantin baru buat mereka..

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt cntik..pelamin n warna comel!

intanfirdaus247 said...

Selamat pengantin baru..cantik konsep nyer..waner yg menarik...

Shida Radzuan said...

sama cntik sama padan pgantin :)

jaakechik said...

sama cantik, sama padan!

Si Matatajam said...

Cantik theme colour tu...pelamin pun Mabeles

IntaNBerliaN said...

cantik pelamin dia..

Che Rosliza Che Mat said...

Selamat Pengantin baru buat mereka...cantik pelaminnya..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

selamat pengantin baru tuk mempelai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.