Monday, 11 March 2013

Singa yg kejang

Adohai...lawak2...mesti singa tua dah ni..kalau muda mau dia ngap org tu..


Entry yg akan keluar hari ini semua autopublish ye..saya dah schedule awal2 sbb hari ni satu hari saya tak akan on9 disebabkan laptop ni suami saya akan guna untuk kerja luar...

Terima kasih pada yg sudi  berkunjung ke sini..



22 org bagi komen best..:

Mrs Velentine said...

hehehe....pandai kejang juga dia

Nurzakiah Hanum said...

Salam isnin...(^_^)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Fieda.Apa kabar?Seram gak..klu tetiba dia ngapkn?hihi

Sue-Rya Qistina said...

hehehehe..comel je!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kah kah kah singa kejang..kelako habis la

Qhaifa Nur said...

degil sangat he..he..

HeNRieTTa JoSe said...

ekekeke.....tu la...nakal singa tu...men lari lari...dah kejang....

Si Matatajam said...

Nasib baik singa tu kejang..kalau tak tuan dia plak yg kejang sebab kena ligan..

Si Matatajam said...

Klik2 Ikea..

mama ila said...

hehehe..dah penat berlari kejar mangsa kott..kann dah kejang kaki tu..hehe

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda....hehehehe boleh plak mcm ni kan...;)

Ratu Hatiku said...

Ala ksiannya singa tu.. :D

Aini Yunus said...

hehe..kelako lak dialog tu..

Deqla manjew said...

hahahaha... kesian singa....

Kniedaz said...

hehehe....lawak lawak...nasib baik tak minta urut badan

sal ya said...

hahaha... comel.

Chic Na said...

kikiki.. singa pun kejang ek.

IntaNBerliaN said...

hihii siap kejang lg yer

Cik Nur™ said...

alooo..tak keluar gambo la...

Cik Nur™ said...

tenet nur slow..pic tak kuar..
xdapat tgk singa kejang

Che Rosliza Che Mat said...

hehehe memang lawak...

9n0L4 said...

hahaha, singe pn kejang jugak ke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.