Wednesday, 6 March 2013

Tidur kurang dari 6 jam boleh membawa maut?

Sekadar berkongsi..haaaaa...apalagi jom lah tidoo....esok nak bangun awal...;-)

26 org bagi komen best..:

itu Akhil said...

xdpt tidur mlm sbb insomnia..
xpun ketagih online.

tenku butang said...

yeke? alamak.. teman selalu tido lmbt.. =(
jom singgah n follow blog saya lak.. heee... http://tengkubutang.blogspot.com/2013/03/segmen-mari-tambah-kenalan-dari-blog.html?showComment=1362493024059#c4175932560119323044

ejulz said...

malam ni nak berjaga.. nak tgk MU lwn real madrid.. hhehe

Cik Nur™ said...

selamat malam kak feida.. :)

nicosikura said...

nak bagi cukup 6 jam tapi masalahnya dah nak dekat final.. terpaksa bekorban sikit.. hehe =)

Faridzuan said...

Huhu, baru baca artikel ni di Facebook. Takut juga sebab saya selalu tidur pukul 3 pagi. Tapi esoknya saya ganti balik jam yang saya tak tidur tu. :p

deno said...

bahaya2.... kena betul2 cukup tido!

Shida Radzuan said...

uihh bahaya juge huhuhu^^

Aju Mohit said...

hmmm kene jaga kesihatan kan fieda, tidur tak cukup juga membahayakan

Cinta Misteri said...

Tapi....keadaan skarang ni yg menuntut kita agar kurangkan tido. Kang tidor jerrrr, over sleep plak, ngantuks jugak. Huhuhuhu

nor laila said...

as salam..singgah pagi..kalau mata dah tak mahu nak tidur..nak buat macamana erk...

ros_reeza said...

kalau terlebih lebih tidur pula?.. hihihi

Nurzakiah Hanum said...

assalamualaikum
singgah pagi rabu :)

izan mama mia said...

adoi...camana nk bg ckp nih ??

Izza Sakura said...

Tq untukinfonya

:: Mrs.Eady :: said...

bahaya nie..

Nisa Greennnpanda said...

owh ye ke?
nsb baik sy slalu tido ckup, hehe..

Mrs Velentine said...

alamak takutnya..MV kadang2 tidur kurang 6 jam

Nieyxzha Hassan said...

owh! ye eh... nieza kurang ni..camno..

Deqla manjew said...

ish..deqla slalu gak tdo kurang dari 6 jam..huhuhu..tp apapun ajal maut kan di tgn Tuhan... ;)

Chic Na said...

kena tido awal la camni.

Mieya Atiera said...

Bahanya. Dah lah sejak dua menjak nie Mieya susan nak tidur.

BUNDA a.k.a KN said...

BETUL TU...TIDUR TAK CUKUP BUAT BADAN LETIH...MALAS DAN CENGKUNG..

IntaNBerliaN said...

xleh jd ni.. kne tido awal ni

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bahaya gak ni..kena cukupkan tido la mcm nih

9n0L4 said...

zaman belajar dulu je tak cukup tido. hehe. skrg kdg kdg kalau keje bertimbun. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.