Tuesday, 12 March 2013

Tips bercakap dgn anak


Nampak mudah kan...tp ni la antara cabaran ibu2 untuk membesarkan anak2 yg semakin membesar...Memang sentiasa ingin menjadi ibu yg terbaik untuk anak2...

29 org bagi komen best..:

:: Mrs.Eady :: said...

nice..

Mrs Velentine said...

done kotex

Mrs Velentine said...

betul tue kak..nampak mudah tp mencabar

Sue-Rya Qistina said...

betul tu kak. zaman skang ni nak besarkan anak2 mmg penuh cabaran. harap kita dpt atasinya

syawalsimpsons said...

mmg cabaran pon kakak nak bercakap ngan anak ni

Kniedaz said...

mudah tapi sangat mencabar nak menuturkan kata-kata itu..hehehe

izan mama mia said...

anak2 sekarang bukan boleh cakap kasar dgn mereka,..semua kena dgn lembut..baru jalan

nuyui a.k.a miss YUI said...

kena biasakan kan kak..

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda...betul2 tu...:)

Azza Afdzal said...

ney bukan sahaja untuk yg ada anak2 kecik, tp boleh jugak untuk yg ada adik2 kecik kt rumah...

Deqla manjew said...

moga akak sentiasa menjadi ibu mithali ye.. =)

Ibu Lala said...

Bukan senang jadi mak ni kan fieda. Nak ckp dgn anak pun kena ada tekniknye.

IntaNBerliaN said...

done kotex n ikea

IntaNBerliaN said...

haa betoi tu... ada gak bc psl ni smlm ms bw

Nurzakiah Hanum said...

hi
singgah ptg
dah lunch ke?

Puan Kutu said...

nmpk macam mudah,tp nak biasakan tu gak susah.mmg penuh cabaran..:)

lelamaisara said...

Kena ade care kan cakap dengan anak ni....

nens cellection said...

kdg2 x sempat nk susun ayt yg polite..dh terkeluar ayat merapu meraban..huhu

Qhaifa Nur said...

tips yang sangat berguna...
anak sekarang nak cakap kena jelas baru faham...

Cik Nur™ said...

terbaik.. :)
nanti boleh praktis kat anak.. :)

Cik Puan Rara said...

bagus lah.ayat pon mcm manis je.

mama3heroo said...

tq share..bagus info ni..aduh mmg payah nak laksanakan..

Chic Na said...

susah jugak tu nak buat. :)

Che Rosliza Che Mat said...

nice tip fieda...kadang2 cik rose nie terlepas jugak marah anak hihihi

sal ya said...

bukan senang nak besarkan anak.

Masya said...

sy kalau dgn anak mmg kene saiko gunakan ayat² ni.. dia lg pandai menjawab..

Fiza Rahman said...

Good info. Kena tukar lpas ni. TApi tu lah...terlepas juga kekadang.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

nk ckp dgn anak2 kena ada juga caranya kan

9n0L4 said...

tu la. dgn budak budak skrg ni takleh ckp yg negatif sgt. dorg takmo ikut. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.