Wednesday, 24 April 2013

Bz bertasbih

Lama saya tak bw...mintak mahap byk2 kt kengkawan...dapat mengadap sekejap2 jer laptop ni sebab la ni duk sibuk plk siapkan tasbih mini untuk mak mertua 300 pcs...dia nak guna utk kenduri tahlil bulan 5 ni...pastu sepupu pun nak 100 pcs untuk kenduri selamat..tetiba jadi bisnes plk tasbih mini saya ni...hihihi..aritu dah ada org dari Kajang tempah 70 pcs..nasib baik Kajang dgn umah saya dekat jer...dapat dia dtg ambik sendiri...yg untuk kenduri adik punya dah siap...bunyi mcm tak byk pcs nak buat kan tp ambik masa jugak la nak siapkan...


untuk mak mertua punya dah siap 200 pcs...otw lagi 100 pcs..


Saya dapat 2 email mintak tolong buat tutorial cara nak buat tasbih ni..Inshaa Allah nanti saya akan buat..


20 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

cantik

mama3heroo said...

byk jgk dpt tempahan..rezeki tu kak..

izan mama mia said...

rajinnyer kak fieda,..cantik lorr

AyueJean AJ said...

Cantiknya......
Bolehlah ajar...

Sue-Rya Qistina said...

semoga biz akak bertambah sukses ya :)

Deqla Manjew said...

terer la akak kite ni... cantik pulak tu... senang la x yah beli..buat jek... =)

N.Aima K said...

wah ambil upah buat tasbih jg..dpt untung dpt pahala juga!!

umi alya said...

cantiknya fieda

wan nurul hezrina abd halim said...

cute nyer.kak fieda buat tasbih ker?

Che Rosliza Che Mat said...

rajin betul fieda....buatlah tuto fieda hihihi

Tihara said...

alhamdulillah murah rezki kawan2..
cantik2 tasbih fieda buat :)

Cik Nur™ said...

wahh..boleh buat bisnes ni kak.. :)

Chic Na said...

cantik2 dia punya manik tu.

BUNDA a.k.a KN said...

cantik tasbih tu...kalu pandai buat sendiri lagi best/cantik kan..

Mama Idlan Irsyad said...

wah, bagusnya akak... rezeki terpijak nih...

Mrs Velentine said...

wah boleh tambah2 pendapat ni...rezeki..

Shida Radzuan said...

cantik la kak :)

Anonymous said...

hai sis, nak tanya la mana nak beli barang2 buat tasbih nie? esp yg rumbai2 tu dgn tali dia. emel sy bleh? shiraz_gurlz@yahoo.com

Miss NISA's said...

salam,, brp harga klu sy order utk 50pcs?
suterakalas@gmail.com

Miss NISA's said...

salam,, blh pm harga utk 50-100pcs?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.